Gjest Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Ser på de som skal møtes og det virker som de fleste er født i år? Bare litt nysgjerrig, har vært lite her inne. Mine er født feb 2005 og aug 2002.
Karomamma Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Hei på deg! Jeg er 40 år og har ei jente som er født i mai 2005. Er heller ikke overaktiv her inne, men leser når jeg har tid og svarer innimellom. Det virker som mange andre kjenner hverandre fra før. Koselig det! Jeg har (dessverre) begynt å jobbe igjen, så det blir ikke tid til å gå på treff og bli kjent heller. Men det er sikkert plass til en til
ettbarnsmammaen Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Grunnen til at de fleste her inne har babyer som er født i år er nok følgende: Da Northernlights kom over hit etter at hun hadde født (hun var veldig sktiv på Barnimagen før), fant hun ut at dette var en ganske "død" side. Etter hvert er det flere av Barnimagen-gjengen som har flyttet over hit, og vi har virkelig anstrengt oss for å puste liv i siden. Mange av oss som skriver her inne nå, har også truffet hverandre på barseltreff i Oslo og på Nesodden. Det er hyggelig med nye "fjes" her inne. Hvor bor dere? Kom gjerne på treff selv om dere har større barn. Det er artig for oss med babyer å se hva vi har i vente. :-)
Trollmora Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 Er innom her hver gang jeg logger meg på, men det ser ikke ut som om det skjer så veldig mye her. Nå blir jeg 41 og er vel snart "overmoden" småbarnsmor:o) Barna krever sitt og da prioriteres ikke nettet så veldig høyt... Fant det gamle "nickket" mitt og synes det var greit å ta det tilbake. (2xmor = Trollmora)
noortje Skrevet 26. august 2006 #5 Skrevet 26. august 2006 Jeg har også to: en født i oktober 2002 og en i mai 2005. Må innrømme at jeg også er lite innom her for tiden. Med fulldagsjobb og to små, må jeg prioritere andre ting om kvelden. Men jeg titter fremdeles innom av og til. Vi prøvde i fjor å få til et Oslo-treff, men interessen var laber. Flott å se at dere som er aktive nå får det til. Dersom dere forsetter med kveldstreff når dere er tilbake i jobb, blir jeg gjerne med!
♥Snulder Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 Jeg har!!! Ei jente som ble født i oktober 2005. Pluss at jeg har gutt 2001, gutt 1993, gutt 1991 og gutt 1989.....
Trollmora Skrevet 30. august 2006 #7 Skrevet 30. august 2006 Så arti at det kom ei jente til slutt:o) Blir vel endel nyinnkjøp rosa og rødt da?
♥Snulder Skrevet 30. august 2006 #8 Skrevet 30. august 2006 Ja det kan man si! Var sååå bestemt på at jeg ikke kom til å bli "rosa-dallete" før hun ble født.... Enkelte utsagn er man bare nødt til å bite i seg gitt......
Trollmora Skrevet 30. august 2006 #9 Skrevet 30. august 2006 Ja ikke sant? Gikk gjennom en kasse med gutteklær str 92 som snuppa er på vei over. Altfor mye lyseblått og typisk gutt. I dag var jeg og kjøpte en RØD vinterlue sånn at det synes over parkdressen hvilket kjønn det er:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå