Gjest Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Må NAN altid gis med en gang den er tatt i vann?? Eller kan den stå litt??? Vet at man ikke skal spare restene da!! Litenguttimagen kom 23.05
WP-TLogPeanut Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Pleier ikke alltid gi den tvert jeg har blanda den ut nei ... Noen ganger lager vi den ferdig og tar med når vi skal ut på tur.. Går helt fint det.
celi** Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 jeg lager ferdig flasker vær kveld jeg ..for hele neste dag..er det helt galt det da eller? det gjorde jeg også med min første..men det er 20 år siden da :-)
Gjest Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Jeg lar den ofte stå litt. Det er sikkert ikke noe i veien med å lage opp for neste dag heller, så lenge man setter flaskene ikjøleskapet. Så vidt jeg har skjønt, er det oppvarming av melka som ikke skal skje flere ganger.
*ulvemor* Skrevet 21. august 2006 #5 Skrevet 21. august 2006 lager man ferdig, holder den seg ett døgn i kjøleskap. Har hørt en time i romtemperatur, men jeg har selv laget og tatt med på tur jeg altså, og det har gått bra det ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå