Gå til innhold

kan det være vannkopper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min datter begynte på fredag kveld og få masse prikker på rompeballene.. jeg trodde det kanskje var bleieutslett, så bytta bleier og smurte henne godt med salve.. det hjalp ingenting. var mer der på lørdag.. tenkte at det kanskje var sopp, så smurte henne inn med canesten. det hjalp heller ikke.. nå har det spredd seg nedover beina. også noen prikker på mage og rygg, og to i ansiktet.. det er ikke blemmer..

når jeg leser om symptomer på vannkopper, så står det at prikkene blir til blemmer ganske fort, og at det begynner på mage rygg osv. hun har heller ikke feber. prikkene klør, så jeg har smurt henne inn med eurax..

noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge mine gutter har hatt vannkopper i sommer og for å si det slik, du er ikke i tvil om at det er vannkopper når de er der! Vannkopper skal bli blemmer. Først prikker, så blir endel til blemmer, varer vel i 2-4 dager, så tørker de inn og får skorper. De ble fort til blemmer også, samme dagen som prikkene kom. Alle ungene i nærheten har hatt vannkopper også, og alle hadde samme forløpet, så jeg føler meg ganske sikker på at det jeg sier er riktig her :-) Tror nok ikke det er vannkopper hun har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...