Gå til innhold

Hvordan lager dere bordplan-plakat?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hå!

Jeg gifter meg neste lørdag, og kom på at jeg må lage en plakat med oversikt over bordplanen. Hvordan gjorde/skal dere gjøre det? Bare kjøpe en plakat og skrive på, elelr finnes det mer stilige måter å gjøre det på? Har liiiitt mangel på kreativitet nå...

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi har laget en bordplan i Excel. Gikk ganske greit når jeg fikk hjelp av sambo:o) Ble ganske oversiktlig og fint, men har ikke printet ut ennå da... Greit å ha det på PC for det blir vel mange endringer tenker jeg før juni neste år. Lykke til neste helg!

Skrevet

Jeg var i ett bryllups hvor brudeparet hadde lagt ved en bordoversikt sammen med sangene, på den måten kan man snikkikke litt og finne ut hvem som er hvem under middagen, veldig snertent, det skal vi gjøre i bryllupet vårt og. :-) Lykke til med den store dagen,,

Skrevet

Jeg vil gjerne lage en og henge opp på vei inn i lokalet, men sliter med å få skrevet den ut i stort format.. Noen som har ideer til dette?

Skrevet

Jeg har tenkt å tegne opp bordet med tusj og så enten lime på lapper med navnene på (da kan jeg bruke samme font som på alt annet) eller skrive det på. Har ikke tilgang til skriver som kan gjøre det stort nok. Kan kanskje gå til et kopisenter og få det forstørret og skrevet ut?

Skrevet

Kjøpte en stor plakat i natur-farge på binders. Tegnet opp bordet med sort penn og skrev navnene på. Limte på to hjerter øverst i hjørnet. Denne plakaten satte vi på et staffeli ved inngangen! Det var veldig kjekt, så slapp folk å gå rundt å lete.

 

Ellers hadde vi og en bordplan bakerst i sangheftet. Den laget jeg i excel. Der skrev vi nummer på plassene rundt bordet. Under skrev jeg nr, navn på personen og en setning om hvem det var. Slik kunne alle vite hvem den som holdt tale og de som satt i nærheten var. Fikk masse positive tilbakemeldinger på det.

(Skrev f.eks 47; Ola Norman - onkel til bruden)

Skrevet

Takk for tips, begge to! Da blir det tur til bokhandlern imorgen for å kjøpe plakat. Må vel vente til fredag før jeg tegner, det er enda ikke helt sikkert om alle kommer... Hm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...