snuppelure 74 Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 når man bytter til den, forsvinner alle de gamle ikonene da ?
_mamma&bryggejenta_ Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 De gamle ikonene forsvant ikke hos meg iallefall!) Synes ikke akkurat at live versjonen er noe bedre enn den foregående.
Nr2-og3 har kommet- lykke! Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Forsvant ikke hos meg heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå