Mulle :) Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Vasker alt 1 gang i uken.. Og oftere gjerne.. Koster hver dag. Klarer ikke støvsuge med en dårlig skulder...
Mamma til verdens beste barn Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 Det gjør mannen:) Passer fint for jeg hater det virkelig!! Kan godt tørke støv osv, men vaske er noe av det værste....Vi gjør det nok hver annen uke el noe. Men tenker på å få oss vaskehjelp, det er så mye med baby og alt, deilig å slippe....
Traveltobarnsmor! Skrevet 20. august 2006 #5 Skrevet 20. august 2006 huff får ikke gjort det så ofte.........hmmmmmm en gang i mnd kanskje?tar bad oftere og kjøkkenet nesten hver dag en svinesti her...............................vaskehjelp søkes
mamman til to prinsesser Skrevet 20. august 2006 #6 Skrevet 20. august 2006 Vasker hele huset en gang i uka. Støvsuger og tørrmopper i mellom der... støv på hjernen sier mannen og det har han sikkert rett i..........
Nostalgi Skrevet 20. august 2006 #7 Skrevet 20. august 2006 støvsuger 2 ganger i uken og prøver tørke støv og vaske 1.gang i uken.. er litt greit å ha det litt rent når lille gutt holder seg mye til på gulvet. krabber osv . i sommer ble det litt dårlig med vasking pga sol og varmen.ute fra morning til kveld.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2006 #8 Skrevet 20. august 2006 Men vasker dere under sofa, gulvlister, inni seksjon, tar ned bøker fra bokhylle osv. hver uke?? Og hva med vasking av kjøleskap, under vaskemaskin, komfyr osv. hvor ofte gjør dere det? HI
Sjokoholikern Skrevet 20. august 2006 #10 Skrevet 20. august 2006 Nå følte jeg meg plutselig som en dårlig husmor her... må innrømme at gulvene blir alt for sjeldent vasket, jeg haaaaater å vaske gulv..... men å støvsuge og tørke støv gjør jeg når jeg ser det trengs, 1-2 ganger i uka. kjøkkenbenken tar jeg hver dag, og badet shines fra topp til tå hver uke =) så jeg er kanskje ikke så ille likvel.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #11 Skrevet 21. august 2006 Hos oss blir huset rengjort ordentlig en gang i uka. Dvs. støvtørk, støvsuging av møbler og gulv, vasking av gulv, vasking av wc og baderom, skifte av sengetøy, vask av kjøkkenskapfronter, går over kjøleskapet, komfyr osv. Dette gjør vaskehjelpen vår. Jeg støvsuger ellers en gang i uka og tar et kjøkkenskap, garderobeskap e.l etterhvert når det er behov for det ) Alltid rent, pent og ryddig her ja!
Diadora Skrevet 21. august 2006 #12 Skrevet 21. august 2006 Vasker hvertfall en gang i uken. Støvsuger 2 hver dag!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #13 Skrevet 21. august 2006 Hvordan får dere tid til alt dette???? Min lille sover ikke på dagen i det hele tatt og sambo er borte på jobb i flere dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå