Gjest Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 hva gjør dere da? Han sover alltid med litt forhøyning på sengen sin, han liker det best av en eller annen merkelig grunn. Burde vi kanskje ha sengen enda høyere? Hvor høyt er det anbefalt egentlig? litt kjedelig om han tipper over når han setter seg opp hehe..;p Han fikk nesesaltvannsløsning før han la seg...bør jeg gi han mere i løpet av natten? Vinduet står oppe, men han var litt kald i sted for han vil ikke sove med dyne..sukk... bør det lukkes på litt gløtt? Jeg trenger sårt tips, synes så synd på han:o)
frøkena Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Hei du...Personlig så tror jeg ikke det er skadelig å gi saltvann. Tror du kan gi det så mye det er behov for det. Men, du kan jo prøve nesespray for barn. Det hjalp oss bedre enn saltvann. Da må du selvfølgelig følge riktig mengde osv..
marianne1231 Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Når lillegutten min var forkjølet brukte jeg saltvann(laget det selv),men på apoteket sa dem at jeg kunne bruke nesespray i tillegg. Saltvannet løste opp det som satt i nesen,og sprayen leget nesen.
nenja Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Spurte legen om dette med saltvann engang, og han sa at man ikke kunne bruke for mye av det. Min erfaring er allikevel at Rhinox for barn fungerer bedre, - derfor pleier jeg å gi det på kvelden før han skal sove (hvis han er skikkelig tett). Følg anvisningen på pakken, - saltvann er bra om dagen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå