Gå til innhold

Treff hos Camilla


camo

Anbefalte innlegg

Jeg inviterer til treff hos meg lørdag 9 sept eller søndag 10 sept kl.14.00( vi tar den dagen flest kan).

 

Det er veldig lett å komme seg til Ski med tog hvis en ikke har bil. Det tar ca. 15min å gå til meg fra togstasjonen, jeg har mulighet til å hente de som ønsker det.

 

Jeg lager noe enkelt å spise, ser ann været før jeg bestemmer hva dere får!

 

Vi har en stor hage med sandkasse og sklie, ta derfor med klær slik at vi kan være ute (regner det holder vi oss inne).

 

Jeg mangler E-mail til dere. Kan noen sende listen til meg slik at jeg kan sende dere adressen min?

 

Hvem kan komme og hvilken dag passer best?

 

Camilla, Eirik og Guro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kommer gjerne hvis det blir søndag 10.

 

Jeg er usikker på hvor det er blitt av den listen jeg hadde, men den var også veldig gammel nå. Det kom masse feilmeldinger da jeg sendte ut mailer i mai/juni..... Men jeg kan se hva jeg finner. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig!!

 

Vi kan begge dager, og gleder oss til å se alle igjen. Det blir veldig koselig å se de små-store snart treåringene våre, og de nyankomne tullene:)

 

Jeg tror nok de fleste har en liste der e-posten min står skrevet feil (det er aasajo med to a'er foran alfakrøllen som er riktig), jeg har derfor aldri mottatt noen fellesmail fra Oktoberklubben. Nå er jeg så heldig at både Marit og Eva har pleid å videresende e-poster, så takk til dere!

 

Håper alle har hatt en fin sommer! Jeg ble ferdig med (den lenge omtalte) oppgaven min i juni, men har muntlig neste fredag....

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Camilla

 

Takk for sist. Var så kos å møte Guro og deg også på Santinos av alle plasser, hehe

 

lørdag 9 skal vi i 1 års dag, så søndag er den beste dagen for oss :o). Åååå jeg håper det blir søndag!!!!! Jeg vil også være med!!

 

[email protected] er min mailadresse, den ække hemmelig ;o)

 

Hanne (Anna)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mailen min fungerer ikke for tiden. Jeg får ikke lest eller sendt mail, veldig frustrerende...tar derfor sjansen på å legge den ut her.

 

Adressen min er: Granliveien 28 A 1406 SKI. Det lureste er å kjøre mot Tusenfryd, ta av mot Ski rett etter Tusenfryd. Følg så skiltene mot Ski. Kjør rett fram helt til dere ser en et blått hus til venstre og kiosk/gatekjøkken til høyere, da skal dere ta til høyere rett etter kiosken(kommer dere til bensinstasjonen har dere kjørt for langt). Kjør så rett frem til dere passerer en Kiwibutikk på venstre side. Ta til venstre i veien etter Kiwibutikken. Nå er dere i Granliveien, se etter ballonger og dere er fremme! Det tar ca.10min å kjøre fra Tusenfryd.

 

Fint om dere gir beskjed til de som ikke er innom sidene, jeg har ikke mobilnummerene til alle.

 

Camilla

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt ingen bil og turen til Camilla med offentlige transportmidler vil ta ca halvannen time fra her oppe i skaugen hvor jeg bor. Skulle noen ha plass til meg og Alva i bilen, vil vi derfor bli veldig taknemlige. Vi har selv barnebilsete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....at det fortsatt er liv i oktoberklubben!!! fikk lyst til å titte innom sidene idag, her ikek vært her på lenge, og ble gledelig overrasket over å se at dere fortsatt møtes, kjempehyggelig! Håper det holder seg til vi kommer hjem, jeg har også lyst til å invitere på treff, men det blir nok ikke før på andre siden av jul...:o) (vi kommer hjem i desember) Hyggelig å lese om alle de små nyankomne, synes det har gått utrolig fort, disse tre årene!

Her i Sør-Afrika har vi det bra, det er et spennende, vakkert og kontrastfylt land! Vi bor i hovedstaden, Pretoria/Tshwane (holder på å skifte navn), mens jeg er ute i ’felt’ som det heter i et område sør for Krugerparken og rett vest for grensa til Mozambique, et flott jordbruksområde hvor jeg driver og ser på vannforvaltningssystemene. Interessant, men også ganske utfordrende til tider. Krugerparken er et flott sted, vi har hatt flaks og sett masse dyr, både løver, elefanter, flodhester, gnu’er og tilogmed en leopard!

Mathilde stortrives, hun går hos en engelsktalende dagmamma, er ute og leker i en stor, grønn hage med en håndfull andre barn, og har så smått begynt å snakke litt engelsk selv, selv om det gjerne blir litt i ’The Julekalender’-stil....:o) F. eks. ’Mummy, I ikke want to sitte there!’ men innimellom kommer det noen lange remser på pære engelsk, så jeg blir helt overrasket. Vi snakker konsekvent norsk til henne hjemme, men innimellom sier hun at hun har lyst til å snakke engelsk med oss, og kaller oss for ’mummy og daddy’, så da er det bare å være med på leken. Hittil har hun ikke vært særlig bevisst på at andre barn kan være annerledes enn henne, men her i helgen, da hun var ute og lekte med en liten gutt på ca. 20 mnd., kom det plutselig: ’Mamma, den lille gutten er svart? Det er jo ikke jeg?’. Og har også begynt å bli obs på at hun er jente, og at jenter og gutter er forskjellige... ellers er hun fortsatt sitt blide, gode jeg, men kan bli litt fornærmet på meg innimellom hvis jeg er borte noen dager fra henne fordi jeg må ut i felt. Snart får vi besøk av besteforeldrene, da skal vi til Cape Town en uke på ferie, det gleder vi oss til alle sammen!

Kos dere hos Camilla på søndag, og håper at dere fortsetter og treffes!

 

Masse hilsner fra Synne og Mathilde i Sør-Afrika

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Synne, det var virkelig lenge siden sist. Det var utrolig spennede å lese reiserapporten fra oppholdet deres, og jeg vil gjerne høre mer når dere er tilbake i vinter! Det er jo veldig fasinerede hvor fort en to-åring fanger opp nye språk, det må være gøy for dere.

 

Det høres ut som dere har det bra, og opplever mye nytt og annerledes. Og ikke minst spennede med jobben din! Det blir morsomt å treffe dere igjen! Ha et veldig fint opphold videre!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som om dere trives og har det bra der nede!! Kos å høre fra dere!!

 

Som Åsa skriver hadde det vært veldig kjekt å få en skikkelig gjennomgang av oppholdet deres, virker veldig spennende.

 

Morsomt å lese at Mathilde snakker engelsk, utrolig tilpassningsdyktige de små :o)

 

Stor klem fra

 

Hanne (Anna)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å høre fra deg igjen og få reiseberetning og oppdatering på hvordan det går. Gleder meg til vi treffes igjen og kan høre ennå mere. Jeg tror ikke at det er noen fare for det ikke blir flere treff etter jul. Heldigvis :o)

 

Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...