Gå til innhold

nå blir dere sikkert provsert men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg holder på å venne snuppa på flaske slik jeg kan ta meg en fest fredag..aha på lerkendal.. ikke noe som skjer ofte og har hatt billett siden den ble lagt ut for salg i vinter. har ikke vært ute på 100 år (føles d iallefall ut som..) og hadde en plan om at denne babyen skulle ta både flaske og smukk men d skar seg gett.. min nå 8 uker baby vil ikke ta flaske el smukk.. grr har øva med a lenge no men nei.. suger litt av og til men ikke mye før hu sovner..:-( så i morgen skal jeg virkelig prøve..da skal ei venninne ta a noen timer.. så tvi tvi.. men får litt dålig samvittighet også da..sulta t hu tar flaska.. men er kanskje det som må til eller hva? noen som har erfaringer så gjerne del med meg..

sukk lei dette flaske styre no.. men går det ikke i morgen så gir jeg farken meg opp og selger billettene..:-(

mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen dømmende tanker fra meg - jeg sliter med det samme!

For det første, ikke gi opp......... Snuppa mi er 4,5 måneder og tar heller ikke flaske. Vi har øvet hver dag de siste to månedene, men uten hell. Har prøvd ulike flaske smokker, andre som mater henne, sulte henne...osv... Jeg bruker alltid utpumpet morsmel! Ingen resultat! Men, jeg gir meg ikke!

Jeg stunder så til den dagen hun vil ta flaske - bli litt uavhengig! Ikke at jeg har de store behovene for utskeielse, men det skal bli godt at pappa kan mate henne!

Lykke til - håper det går bra og at du kommer deg på fest!

Skrevet

Ikke for å skremme, men han her tok værken flaske eller smokk før han var 6mnd:)

Kun pupp som drikke..... LENGE.....

Hadde første tur ut i går, og det gikk flott:)

Han er nå 7,5mnd.

Skrevet

Hva med å forsøke gi fra kopp eller skje da? Mener det er en nødløsning som kan fungere for en kveld iallfall ;))

Eldstebarnet mitt nekta å ta flaske, logikken din "sulte t hu tar flaska" funka jammen meg'kke på han du... :)

Skrevet

Kvifor skulle du få pepper for å ønske deg ein frikveld?

Eg er sjeleglad for at guten vår har tatt flaske greitt heile tida, veit ikkje kva eg skulle gjort utan ein veninnekveld i ny og ne...

Guten vår tok ikkje flaska før eg var ute av huset han. Men då han først skjønte at det ikkje var pupp "i sikte" og oppdaga at det faktisk var akkurat det same i flaska, åt han greitt.

Lykke til då!

Skrevet

Ei tobarnsmamma må få lov å dra ut å kose seg litt!!

Skjønner problemet. Min lille snupp nekttet å ta flaske i sommer. (Hun tok flaska da hun var ca 1 mnd, men feilen var at vi ikke ga henne den ofte). Skal love deg vi prøvde med forskjellige smokker, hull, innhold osv. Tror vi holdt på slik i ca 1 uke, men hun nektet. Hun ville heller sulte. Så da la jeg bort flaska i noen dager (Var så D....LEI), men tok den frem igjen etter noen dager og hun drakk opp alt sammen uten et spørsmål.

Uansett ikke selg billettene hvis hun ikke tar fkaska i dag, vent ihvertfall til onsdag. En vet aldri.....

Skrevet

Hei! Har du prøvd Mam sine flaske smokker. De ble redningen for første mann hos meg. Hun ville ikke ha flaske helt til jeg prøvde denne. Da gikk melken ned på høykant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...