Snartmammatilto :-) Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Hei! For noen dager siden var det en mamma her som hadde lagt ut bilde av babyen sin som hadde begynt med briller. En skikkelig søt gutt på 10 mnd tror jeg det var. Jeg finner ikke igjen innlegget (orker ikke å lese gjennom alle innleggene på småtroll 0-1 år.....). Men jeg lurer på hvordan dere fant ut at poden trengte briller, og hvordan dere fikk stilt inn styrken?
yasmina Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Jeg vil tro at det var Northernlights sitt innlegg. Hennes gutt har iallefall fått seg briller nå. Du kan jo legge ut et innlegg med nicket henens på og se om hun svarer, men tror kanskje hun er på ferie i Norge nå.
To trollunger + en spire Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 Tips: Klikk på "Alle Forum på DIB" i venstre marg. Her får du mulighet til å søke på alle debattene. Skriver du briller så kommer det opp alle innleggene og sikkert det du leter etter også :-)
Northernlights Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 På albumsiden under nicket mitt finner du bildet =) Barnelegen som mente han måtte undersøkes pga veldig til skjeling med begge øyne. http://www.dinbaby.com/forum/thread/5971268 og http://www.dinbaby.com/forum/thread/5715720 er linker til innleggene mine
Northernlights Skrevet 2. september 2006 #5 Skrevet 2. september 2006 Det går tålelig bra med brillebruken hans, men avogtil tar han dem av seg, og biter i glasset...han har laget noen riper i dem på den måten....
-Hathli- Skrevet 2. september 2006 #6 Skrevet 2. september 2006 Jeg har ei datter på 4 år som bruker briller. Hun fikk dem når hun var 2 1/2 år. Det har godt over all forventning, for hun er ei lita ruske som liker fart og spenning. Hadde trodd vi måtte lete etter brillene hver dag, og at dem kom til å gå i stykker osv.. Men jeg bruker og briller, men mest linser. dette har jo hun fått med seg og er litt misunnelig;) Forrige gang jeg var hos optikern spurte jeg om det var mulig å bruke linser på henne, særlig med tanke på at han skjeler veldig masse. Da fikk jeg som svar at det var fullt mulig, og han hadde hatt babyer som brukte linser. Han synes det var mest praktisk i og med at de ligger så mye, tar dem av uten og tenke over det osv. Da satte de på mnd linser selvfølgelig.)
-Hathli- Skrevet 2. september 2006 #7 Skrevet 2. september 2006 altså linser som skulle sitte på i en mnd av gangen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå