Gå til innhold

Lille frøken Attpåklatt er mammadalt:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk, i en alder av 4 1/2 mnd så er hun blitt en skikkelig mammadalt! Merker det så godt. Hun kan hylgrine hos "alle" andre, men så fort hun ser ansiktet til matstasjonen sin, så gliser hun bredt....:-) Må bare innrømme at jeg smelter litt da... I disse dager er det faktisk bare herlig med en liten mammadalt.

Formen til tanten hennes har vært fin idag, etter forholdene og vi har kost oss litt i solen:-)

Nå tror jeg at jeg snart besvimer, er så trøtt. Er nok reaksjonen som kommer....God natt jenter, sov godt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du får en god natt, det fortjener du!

Hadde besøk av min søster i dag (vi feiret 2 års dagen til vår Hannah!) og hennes yngste på 19 måneder er skikkelig pappadalt. Dette har jeg aldri opplevd så i et øyeblikk hvor jeg hadde en del små-frøkner klengende rundt meg uttrykte jeg et lite ønske om at pappadilting av og til kunne høres noe forlokkende ut.. Men så slo det meg jo at det er ganske deilig og ærefullt også da, å få lov til å være den mest betydningsfulle personen for mine små prinsesser! Så jeg bestemte meg for å nyte det i lange drag. Så fort som de vokser kommer de vel i tenåra en dag de også og plutselig er jeg nok forvandlet til den treigeste mamma'n "ever"... ;-) Min yngste er nøyaktig 4 måneder i dag og ja, skikkelig mammadalt allerede. Jippy!

Nattaklem

Skrevet

Skulle melde meg in på Elixia heromdagen. Jeg ble visst rundt. Thyra sov søtt i barnevognen mens de i resepsjonen skulle passe på henne.

Plutselig hører jeg et "hyl skrik".Jeg løper bort til vognen. Ser Thyra desperat i blikken nede i vognen, fremmende mennesker rundt om. Fikk lit vondt i mamma hjerta jeg. Jett! så gla hun ble for å se sin mamma:-))

Skrevet

Hei - da må vi treffes, har også meldt meg inn. Så kan Thyra og Sondre gurgle sammen...og vi kan ta en kaffe etterpå!

Skrevet

Husker noen når det er 'vanlig' for barn å bli 'redd' fremmede? Husker ikke. Husker bare at ved 10 mnd så er de veldig utrygge og trenger Mamma (med stor M) og at det var noe av grunnen til at de forlengte permisjonen da akkuarat den tiden er velidg 'uheldig'.

Skrevet

"Vanligvis" kommer vel fremmedfrykten rundt 8 mnd. Men min snupp er 10 mnd og har enda ikke vist spesiell redsel for andre:)

Skrevet

He he, jeg også trodde det var vanlig med "fremmedfrykten" i 7-8 mnd alderen, men lille Hannah syntes det var bedre å starte ved 4-mnd alder hun:-) Litt slitsomt til tider, men kan vel ikke akkurat styres så veldig. Prøver å la andre holde og kose og stelle etc, men tror denne puppen binder oss så sterkt sammen at det er mamma som er helten.

Skrevet

Det er klart at vi skal:-)). Prøvde Buso her om dagen. Kjempegøy... Det var en slags "halv"boll, som sto på gulvet...nytt for alle så vi fallt av i tur og orden. Dvs det var ingen proffe:-)) Jeg har nemlig hørt at Buso er veldig bra trening av en fysioterapeut jeg kjenner godt. Det var ikke så slitsomt mens vi trente, men du kan tro at det verkte i musklene i noen dager etterpå:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...