Anonym bruker Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 vet ikke ka jeg ska gjøre,etter jeg å min samboer fikk en gutt for snart 7 måneder siden har forholdet mellom min samboer å min familie blitt anspent, kjenne at det slit på meg hver gang dem stikk innom. min samboer sin familie ringer bestandig før dem kommer på besøk, de blander seg ikke oppi hav vi gjør med gutten vårs, å dem oppfører seg som om dem er på besøk. MEN min familie dukker pluteselig opp, ringer aldri, De fortell meg hva de mene vi skal gjøre, vi vet at lille gutt blir hyper hvis han får sukker, f.eks i nektarin eller lignende, dette mente de idag bare va tull, bare gi han masse nektarin, så blir vi sittende med en spinnvill unge som ikke vil sove, når dem er dratt. belærer meg ofte om hva jeg å min samboer bør gjøre. føle enda at jeg er 14 år å bor hjemme....å min søster går meg virkelig på nervene, hun har ingen respekt for andre personer sitt privatliv, hu sov over her i 2 dager, ikke ryddet hun, brukte min å samboer sin barberhøvel, rotet i skapet mitt, hinter fram at hun er sååå flink å ta seg av barn siden hun jobber i barnehage, DET ER MIN UNGE, SÅ KLART JEG KAN Å KJENNE MIN UNGE BEST!!!!!!!! hva skal jeg gjøre, det slit på meg å forholdet vårs.....????? noen som kjenner seg igjen...i min samboer sin familie sier de alt rett ut, roper å skriker til hverandre, men i min familie sier vi aldri hva vi mener, eller iser ifra.....
Ranveig R Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 For meg høyrest det ut som om du bør starte ein ny "trend" i din familie: Nemlig å snakke ut om ting som plagar ein. Det er din og sambuaren din sin unge, og dåke bestemmer (sjølvsagt!!) kvar han skal ete og ikkje ete. Mi erfaring er at ting blir verre og verre til ein tør å seie ifrå. Og viss du seier ifrå på ein forholdsvis pen og danna måte, vil dei sannsynlegvis respektere det du har sagt. Eg/vi måtte/må sette ned foten når det gjeld svigers, men har berre fått respekt tilbake for det. Gje beskjed du, ingen ting blir bedre før du gjer noko med det. Lykke til!
Tigergutt Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 Hvis ikke du snart setter ned foten og setter grenser for familien din, så kommer dette til å bli værre. Det er tydelig at de bare turer frem og vet best! Min mamma kan ha liknende oppførsel, og allerede før babyen kom, ga jeg klar beskjed om hvordan jeg ville ha det. At det var sambo og mitt barn, og ikke hennes! Klart hun ble sur, men det tok bare noen dager før det gikk over. Det som er bra er at hun tydligvis har hørt hva jeg sa den gangen, og oppfører seg slik som hun skal. Lykke til
Expat Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 Ta frem loevemammaen din og broel litt. Klar tale er gull. Jeg var knalltoeff i begynnelsen, og det har gaatt over forventning.
Expat Skrevet 20. august 2006 #5 Skrevet 20. august 2006 Forresten har jeg hatt en liste over hva de hadde lov til aa gi baby, og klar melding om at jeg kom til aa holde personen som ga annet personlig ansvarlig for eventuelle allergier. Og det skal jeg si virket!!!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2006 #6 Skrevet 20. august 2006 Kan du prøve å skjerpe rettskrivnignen din litt? Dette er det værste jeg noen sinne har lest!! Hørt om å/og-regelen? Stor bokstav etter punktum etc? Bortsett fra at jeg ble skikkelig irritert over den elendige skrivemåten din, fikk jeg enormt stor medfølelse med deg. Si fra på en skikkelig måte om hvordan du føler at de invaderer ditt liv. Søstra di virker veldig frekk, og hun bør jekkes ned og ristes løs. Spør henne om det ikke er litt frekt å bruke andres barbersaker og å la være å rydde opp etter seg. Stå på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå