Sigbeth Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 hei hei til alle jeg kjenner fra BIM og alle andre også! Som noen vet fikk jeg en gutt 12/8, og bytter nå forum! Håper det går bra med alle - er noen interessert kan de lese min føselshistorie på 3. trim
Ranveig R Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Hei! Gratulerer så mykje med guten og velkommen hit. Dette er eit fantastisk forum, men mange hyggelige folk og uendeleg med råd og erfaringar å hente av. Nyt babytida, før du veit ordet av det er babyen "stor gut" på nesten 1 år og du anar ikkje kor tida blei av... Eg snakkar av erfaring ;o)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 Velkommen ) Gratulerer med en liten prins!
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 Heia!!!! så du e kommet inn her å!!! morro!!! vi fikk jo våres lille gutt den 08.08!! håper det står bra til med deg!! hvordan er det å komme hjem da? "trine overtid her" foresten!
Ranveig R Skrevet 20. august 2006 #5 Skrevet 20. august 2006 Fin fødseleshistorie forresten. Må vere godt å vite at du klarte det heile utan hjelp )
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 21. august 2006 #6 Skrevet 21. august 2006 heisann og <3-lig velkommen hit til oss mamma`er! gratulere så myye med den lille gutte! må dere kose dere masse... for tiden flyyyr! ;o) klem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå