yasmina Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Når klokken passerer ca 1900 på kvelden så vil ikke lillegutt ta puppen. Han vil kun ha flaske. Dette gjelder kun det ene måltidet. Resten av døgnet så spiser han fint av puppen, men så når kvelden så bare vrenger han seg og gråter. Skjønner ikke hvorfor. Er masse melk, testet i dag og pumpet lett ut 150 ml. Noen gode råd ?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Kan det være fordi han er trøtt og litt utålmodig, melken kommer ikke fort nok? Min blir vanskelig å mate når hun er trøtt, vrir seg unna, tar pupp og suger litt, vrir seg unna osv. Har egentlig ingen gode råd, kanskje du bare må fortsette med flaske på akuratt dette måltidet?
animal Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Min har hatt en periode med det samme. Tror det er fordi at melken ikke kommer fort nok og gullet må jobbe mer for føden. Det dumeste jeg gjorde var å gi flaske.. Det utviklet seg fort til at det var flere måltider hun ikke ville ha puppen. Nå kan det hende at både hun og jeg er spesielt sta, men jeg sluttet helt med flasken og jobbet skikkelig hardt med at hun bare skulle få pupp. Nå går dette heldigvis greit igjen...Men må si at det har vært en slitsom periode. Noen bebiser har tydeligvis veldig lett for å vennes til flaska.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå