Gå til innhold

Vil belønne den skjønne samboeren min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 34 og har en samboer som er så tålmodig og snill med meg. Synes han viser masse hensyn og jeg elsker ham sånn. Har lyst til å gi ham noe i forbindelse med fødsel, men vet ikke hva det kunne være. Hva ville dere satt pris på å få i gave?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville satt pris på å kunne reise avgårde en helg med gode kamerater uten å måtte ha dårlig samvittighet for at jeg tok litt alenetid

Skrevet

En helg der han kunne drukket seg dritings, mens det er under 2 mnd til hun skal føde? Alt kan skje i den tiden..

ville aldri gitt min kjæreste en sånn gave iallefall..

Skrevet

det står i forbindelse med fødselen, det kan være etter og det..! frøken negattiv!!

Skrevet

Han får jo et barn??

Det "gir" jeg samboern min som også er verdens skjønneste.. I tillegg til daglige småting jeg VET han setter pris på. Idag skal vi på kino, imorgen lager vi deilig frokost før vi drar på jobb..

Hver helg har vi egg og bacon..

Skrevet

Tja.. Noe som markerer at man har blitt pappa kanskje. Det hadde holdt i massevis med en T-skjorte med kult trykk eller noe sånt til meg.

Skrevet

Jeg kjøpte en liter med god cognac til min samboer jeg og organiserte en fest for å feire at han var blitt pappa :) og det ble han glad for :) Organiserte i god tid før fødselen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...