Gå til innhold

Dilemma...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er uoffisielt prøvere, men så har sambo fridd... Hva om vi setter dato og så blir vi gravide... Vil ikke være godt gravid og brud. Ei heller utsette "babymaking". Hmmm. Tinghuset i lunchen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Har samme dilemma selv. Skal gifte oss 28.juli neste år, jeg vil heller ikke være synlig gravid og brud, men heller ikke utsette bryllupet og etter å ha prøvd i 20 pp, så vil vi ikke slutte med det heller. Har begynt på utredning til gyn. Så jeg tror det blir å være litt forsiktig i EL -tiden, men ikke pp-piller igjen... Så får vi bare håpe på det beste

Skrevet

Sambo fridde for to år siden, og vi skulle egentlig gifte oss i fjor. Men så fant vi ut at vi ønsket å få barn først og utsatte bryllupet. Den opprinnelige terminen vi fikk, var i desember 2005, og vi valgte derfor å utsette bryllupet til 2007 fordi jeg ikke ønsket å amme under bryllupet og så visste jeg ikke hvor lang tid kroppen brukte på å komme tilbake til "normalen". Nå fikk vi jenta vår i oktober (termin ble justert og hun kom 5 uker før justert termin). Vi hadde strengt tatt ikke trengt å utsette bryllupet helt til august 2007, for vi kunne fint ha avviklet bryllup i år. Men som sagt, så vil jeg ikke amme mens jeg er brud og ønsker å komme tilbake til min opprinnelige størrelse, derfor blir det til neste år.

Jeg synes det har vært godt å bare konsentrere meg om baby til nå. Nå er hun så stor at ting går mer på rutiner. Da er det gøy å ta fatt på bryllupsplanlegging. Men det er klart at det går helt an å kombinere begge deler. Du må bare finne ut hva du ønsker skal inntreffe først; baby eller bryllup!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...