Gå til innhold

Alne mamma er fint

Anbefalte innlegg

Skrevet

det synes ihvertfall jeg, selvfølgelig ensomt innimellom, men stort sett synes jeg det er fantastisk og være alene. ingen å være skuffet over, ingen å krangle med.

Mener ikke å være ekkel med dere som har det tøft, men lurer bare på om det ikke er noen andre som har det BRA som alene mamma?

Og lykke til alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Nå har jeg vært alene i 1 år og trives med det. Da tenker jeg også på det samme som deg at det er ingen å bli skuffa over,ingen andre å bekymre seg over(utenom barnet) Men jeg merker at jeg er mer sliten nå enn da jeg hadde samboer. Men nå har jeg truffet verdens herligste mann så jeg krysser fingrene for at dette er den rette :)

Skrevet

Har det kjempe fint som alenemamma :o)

Har vært det i 2 år nå og barna er snart 5 og 7 år gamle... Gud så fort tida går.

Angrer ikke på bruddet, så jeg vet jeg tok rett avgjørelse. Finner det ikke slitsomt, ei helle ensomt.

Har ett normalt samarbeid med ex, og barnefri 2 helger i mnd. Akuratt nok til at jeg får koblet av litt, og gjøre ting bare jeg vil. Bruker de helgene ofte til å reise på besøk til gode venner og familie land og strand rundt..

Dagene går med til å sørge for at barna mine har det bra, og mener selvsagt jeg klarer det :o)

Jeg slipper å ta hensyn til en annen voksenperson og kan planlegge nøyaktig det som passer oss best.

Nå hr jeg datet noen få hyggelige personer, men har ikke funnet den rette ennå..... Tror jeg er mer kresen nå enn før.. hehe.

Har truffet en flott kar nå, så er spent på åssen det går :o)

Skrevet

Je har vøri aleine snart i 2 1/2 år, og savner ingen.

Jo kanskje non som kan ta oppvasken, men ikke no ta det andre.

Sleppe å ta hensyn te andre ( må jo ta hensyn te minin), og gjøra akkurat å je vil, når je vil.

Kunne ikke hatt det bedre je

Skrevet

så kjekt å høre at ikke alle synes det er tøft og vannsklig, men at faktisk noen av oss trives i rollen som alenemor!

eneste jeg mangler nå er at pappa kommer på banen! da hadde vi hatt det perfekt, meg og lillegutt!

ha en fin dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...