Gå til innhold

ensomt på alenefronten....

Missy med sine 2 barn  (✿◠‿◠)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er en jente på 25 år som helt alene med min datter på to år...

har ingen kontakt med barnefaren i det hele tatt..litt synd i grunn.

jeg er også nyinflytter her jeg bor,så jeg kjenner ikke så mange her. i værtfall ingen andre med barn.de vennene jeg har de treffer jeg kunn når jeg går ut på byen.som da blir ganske sjeldent.

den eneste jeg har rundt meg her for tiden er min mor.ho er veldig snill og hjelpsom og hjelper meg hvis jeg trenger en avlastning sånn da og da..

men jeg kan ikke alltid bare finne på ting sammen med moren min. det er ikke helt det samme som å være sammen med venninner heller..

er det flere der ute som har det sånn om meg?

hadde vært koselig og bli kjent med flere alene mødre der ute...så kunne også barna fått lov til omgåes i fritiden..

min datter går i bhg for tiden...men alle foreldrene der er godt voksne, så jeg har ikke fått så god kontakt med de...

så derfor har ikke vesla mi så mange andre å leke med på fritida si heller utenom da hun er i bhg..

hvis det er noen der ute som har lyst til å bli bedre kjent så bare svar meg her...eller send meg en mail: [email protected]

......................masse klemmer..............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg har det likt som deg bare at jeg ikke har noe familie her.Hvor bor du da?

Skrevet

hei...

jeg trives godt som alene mamma, men har det litt på samme måten, har nettopp flyttet tilbake til byen og kjenner INGEN med barn. Skulle ønske jeg hadde en god venninne som hadde barn....men det kan jo altid komme!

Hvor er du fra?

Skrevet

hei hei..det glemte jeg kanskje å nevne ja...jeg bor i asker..

stortrives også i rollen som alenemamma..kunne ikke tenke meg å ha det annerledes akkurat nå.

Skrevet

så synd da, jeg er fra vestlandet er er bedre venninne i virkligheten enn over mail...;)

lykke til!

Skrevet

hei jannicke. jeg bor i oslo men jobber i asker og har lenge vudert å flytte dit. grunnen til at jeg ikke har gjort det er at jeg ik kjenner noen der... vært gøy å blitt kjent? er snart 26 og sønnen min er 6 mnd.

klem

Skrevet

hei hei...så koselig...ja det hadde vært kjempehyggelig å bli kjent med deg..er litt ensomt her på vennefronten...det er bare å ta kontakt..skriv gjerne en e-mail..min adresse er [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...