Anonym bruker Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 nå spiste jeg paprikachips i går, bare en liten skål! men..siden knøtte ikke har reagert i dag, vil det bety at jeg kan spise paprika, og iallefall paprika chips?? det hadde bare vært herli;)
Tigergutt Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Jeg har spist paprika hele tiden jeg - fra første måltid på sykehuset!
Gjest Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 Har aldri hørt om noen baby som har reagert på at mor har spist paprika jeg for min del. Jeg har alltid spist alt som vanlig i ammeperiodene så lenge det ikke ble noen reaksjoner. Det var bare en av mine som reagerte på noe jeg spiste og han reagerte kraftig om jeg fikk i meg det minste snev av produkter som inneholdt spor av melk.
firemerkersmør Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 Har ikke hatt noe problem med paprika. Tassen hadde mye luft i starten, og jeg prøvde å kutte litt forskjellig, bl.a. brus og melk. Fant ikke ut noe, og det gikk over av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå