Anonym bruker Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Vi har hele uka snakket om at på søndag skulle vi rydde å kaste ting vi aldri bruker lengre, ordne sikkelig så vi får bedre plass til den lille kommer. Å hva skjer, joda først så setter sambo seg ned å spiller data, noe han gjør hver dag... å etter å ha ryddet bittelitt så kommer bestekompisen hans, da har de avtalt å dra på fisketur... en avtale med meg er visst aldri verdt noe. Han tar så lett på ting, han tar d som en selvfølge at jeg ordner alt til babyen kommer, for han vet jo ikke hva som skal handles å ordnes for en baby.... å han syns jo d er så kjedelig å gå på butikker... tror jeg blir gal, vet ikke hva jeg skal gjøre for at han gidder å hjelpe meg.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Svar med samme mynt - har du lovet å lage middag ? Vel - skal ikke du ut med en venninne ? Skulle du vaske en skjorte for ham ? Du rakk det ikke. Var det så farlig ? Han holder jo ikke avtaler så da bør vel det samme gjelde for deg. Eller du må minne ham på det hver dag frem til det skal skje siden hukommelsen hans ikke fungerer slik som din - kan det synes som...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Amen, svar med samme mynt!! Men litt alvorlig da. Han virker veldig umoden. Du merker store forandriger i kroppen din, og i hodet ditt. Det gjør nok ikke han, derfor henger han ikke så godt med. Ha stoler tydelig på at du har oversikten, og skjønner ikke at han også må engasjere seg litt. Utrolig irriterende. Svar med samme mynt, men det en porson humor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå