Trulto*Prins&Spire* Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Hei. jeg legge knerten 6-8 og han sover til 12-2 spiser og våkner 7 og spiser.. slik har vi hatt det i tre dager.. kjempe herlig.. før spiste han når han la seg, 12, 3, 5, 7... kjempe slitsomt!! Jeg fant ut jeg skulle prøve å få slutt på dette, når han våknet 3, gav eg han tutten ( noe han egentlig ikke bruker) og sa gonatt.. det var helt greit.. våknet 7.. etter det har det vært sånn (hittil) Kjempe godt.. hehe.. men kan eg ta vekk måltidet som er igjen (12-2) eller er det greit å ha dette... han drikker ikke melk på dagen, men spiser 4 måltider og drikker vann...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 e det ikke litt godt å am han da den ene gangen på natta ? kor gammel e han? min ammes gjennom hele natta,håp han ska slutt av seg sjøl,for det plag ikke meg sjøl om han e mer enn gammel nok tenner e kommet og..
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 20. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2006 jo, er egentlig greit nok å ha den... han er 7 mnd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå