Anonym bruker Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 ikke slippet meg av synet. Så fort jeg setter hun ned så hyler hun til. Om jeg snakker litt strengt til henne skriker hun enda mer. Ikke får jeg henne til å sove, da skriker hun til hun kaster opp. Før var det bare å legge henne, så sovnet hun innen 10 min. Hun har sovet borte før, og der henne var sist har hun sovet flere ganger. (sov der bare natten over). Hun har aldri vært sånn her før i det hele tatt, så jeg sitter her å lurer på om det er noe som har skjedd der hun var..... spurte de hun var hos om noe hadde skjedd, men de sa nei.. Om det er av interesse så er hun snart 10 mnd. Er ganske rådvill her...
PlussogLinus Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 det er vel vanlig at alle babyer går igjenom en liten periode med seperasjons angst i større eller mindre grad. kanskje det er det som hender henne nå?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 ring helsestasjonen i morgen å spør om hun kan ha seperasjonsangst.. selv om hun er 10 mnd mener jeg. vanlig i 8 mnd frem til 9 mnds alderen tror jeg. mitt barn fikk det helt plutselig,men var innen normal-alderen,og gikk over etter tre uker. bare vær sammen med barnet,ikke snakk strengt til det,og bare kos og lek hele dagene for at barnet skal føle seg trygg. til slutt ser barnet at du er der og ikke kommer til å dra fra det for så å ALDRI komme tilbake.. hvis du skjønner. jeg dro korte turer ut når han var opptatt med leker og familien sin,men jeg sa "hade,kommer tilbake snart" og dro uten å stoppe å høre på gråt osv, og kom tilbake etter få minutter, og barnet ble kjempeglad. tilslutt brydde han seg ikke. (min gråt heller aldri,men noen gjør det) nå går han i barnehage og skjønner at hade,- da drar mamma men mamma kommer tilbake snart, eller i ettermiddag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå