Gå til innhold

Hvor mye veier deres barn?


Mandalas

Anbefalte innlegg

Jeg tror gutten min er så liten. Han er veldig snart tre år og veier rundt 12 1/2 kg. Han bruker samme bleiestr som søsteren på fire mnd;)

Høyden hans vet jeg ikke nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Han er jo litt lettere enn gjennomsnittet (men er kanskje lavere enn snittet også?), men han er helt sikkert akkurat passe likevel :o)

 

Poden min er 2 år og 3 mnd nå. Har ikke veid eller målt ham siden han var 2 år, men da var han 90 cm og 12,8 kg. Han er lang og tung for alderen, men tynn i forhold til lengden.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår er 2 år og 3 mnd. 93 cm høy og veier 13,10 kg. På to års kontorollen var han 11,4 kg, og de vurderte å flg han opp fordi han veide så lite i forhold til høyde.... Tror det med vekt hos små barn går litt i rykk og napp. Så lenge han er blid og fornøyd og trives ville jeg ikke bekymret meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt e snart 2år og han e ca 87cm og veier vel sånn ca 11kg. Han e ikkje så lang, men det e ikke vi som e mammaen og pappaen hans heller:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Datteren min er 2,5 år gammel. Hun er 93 cm høy og veier 11,9 kg. Hun har alltid vært lang og veldig tynn og ble utredet på barneavdeling pga lav vekt da hun var litt yngre. De fant ikke noe galt, så jeg har nok bare fått et barn som er småspist av natur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min er 2 år og 9 mnd. Han veier 12,6 kg og er 94 cm. Synes ikke han er noe for tynn og han ser proporsjonert ut. Han er forøvrig født 12 uker for tidlig og var ikke mer enn 996 gram og 37 cm da han ble født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var det endelig ei som var større enn gutten min! Han er lang, 2 år og 4 mnd, 97,5 cm og et sted mellom 15 og 16 kg. Skostørrelse 27-28... sliter med å finne bodyer som passer, og måtte ut og kjøpe ny og stor nok vogn for å få plass til ham, han er jo liten og sover fortsatt i den.

 

Folk tror som regel at han er eldre enn han er pga høyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11,6 kilo, gutt. Men han blir fulgt opp av barnesykehuset for han er både liten og lett. Han bruker str 86 i bukser som må brettes opp litt. Str 80 passer ennå i t-skjorter og gensere. Han holder på å slutte med bleier og er flink til å prate, det er bare i str han henger etter. Fyller 3 år i september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min er 3 i oktober og er ca 92 cm og 15 kg... På den høyde/vektkurven fremgår det som om han er smellfeit, men han ser utrolig liten og spinkel ut, har nok bare tung beinbygning... Så selv om gutten din veier lite, trenger det ikke være noe galt, hvertfall om han ikke er så høy heller..! Bare ta det helt med ro..! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 13 år senere...

Jenta mi Othilie på 12 er 34 kg og 137 cm høy men er også veldig tynn. Gutten min Samuel på 10 er 27 kg og 140 cm høy. Yngste jenta mi Lydia på 7 er 20 kg og 131 cm høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...