Gå til innhold

Økedøgn på flaske barn ???

Anbefalte innlegg

Har barn som får MME økedøgn ?? Gutten min får nå kun flaske med MME,ammet i 7 uker. Men nå de siste dagene har han vært ganske grinete og kun roa seg med litt ekstra melk,kan dette være noen økedager for han kanskje ??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5994605-%C3%B8ked%C3%B8gn-p%C3%A5-flaske-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring er at de har på en måte økedøgn de også, spørs vel hva man legger i utrykket. Lille har dager han er ekstra sutrete og aldri blir helt fornøyd, og det er alltid de dagene han øker melkemengden. Så det blir jo litt det samme eller?

Han har fått mme siden han var 3 dager gml.

ja sånn at du blander litt mer mme rett etter at han har spist ja? det går an hvis han fortsatt er sulten og virker utilpass ja. men å gi småskvetter med mme i hytt og pine hele dagen og natten er vel ikke så bra? kan ikke huske jeg gjorde det... har gitt flaske siden gullet var 4 mnd.

Bare sånn at jeg må blande litt mer etter måltid :) Men enkelte ganger går det bare 1,5 time før han hyler og er sulten igjen. Spiser alt mellom 150 og 220ml pr måltid da :) sover godt hele natta så er bare på dagtid han er sånn :) Snakke med helsestasjon kanskje,kan jo hende han er klar for litt fast føde også selv om han bare er 3mnd.. får høre med HS :) takk for svar :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...