Gå til innhold

Er dere noen gang irriterte på babyene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og viser det?

Jeg kan bli irritert og viser det for h*n,

som i går kveld da h*n hyla og hyla og ikke ville sove,og når jeg tokh*n opp så ble alt bra..og så ble det samme skrikinga igjen når jeg prøvde igjen.. Da ble jeg irritert og sur,fordi jeg var trøtt og sliten selv, og da "småkjefta" jeg på en måte.fordi h*n ikke ville sove...

Og i dag har jeg den dårlige samvittigheten fordi jeg gjorde det...

Men babyen min elsker jeg over alt på jord :) Er nå 11,5 måned gammel..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært irritert et par ganger ja, men aldri vist det for babyen.Må telle til 10 inni meg. Er som regel når han har tulla på natten og ikke villet sove.

Skrevet

Må vel si ja på dette jeg også..... =/

Spesielt når han kaster all maten sin på gulvet gang på gang på gang på gang...... Eller når han bare står og hyler i senga....... trøtt som en strømpe.

Men irritasjonen går fort over da, når jeg får verdens nydeligste smil tilbake som klarer å smelte harde isklumper =)

Det er jo som regel sånn at hvis man er trøtt og sliten selv, blir man lettere irritert.

Skrevet

Kan bli irritert ja, men kjefter heller inni meg :P

Det er jo ikke den lille sin feil, dem er bare barn.

Så bedre å banne litt på innsiden :P

Skrevet

he he..det er vel litt annerledes med større babyer kan jeg skjønne, men min lille datter på 5 månder blir jeg enda ikke irritert på. Jeg overrasker faktisk meg selv veldig for jeg blir vanligvis kjempeirriert av baby gråt. Men når det er mitt eget barn er jeg veldig tålmodig

Skrevet

Har blitt skikkelig iritert 1 gang, og det var helt i starten da jeg strevde sånn med amminga. Brukte 2 1/2 time pr. måltid- var totalt utslitt! Da tok jeg meg selv i å være irritert og vise det til den stakkars lille babyen. Hadde sinnsykt dårlig samvittighet for det, og kan faktisk ha det ennå!

Skrevet

Forstår deg veldig godt.. av og til blir man så sliten at man ikke helt vet hva man gjør. Men når du kjenner at du begynner å miste tålmodigheten, legg fra deg barnet et sikkert sted (eks. sprinkelsengen) og gå inn i et annet rom. Lukk døren bak deg og eks. skrik av full hals. Jeg husker jeg var så sliten til tider når pjokken var liten at dette var det som måtte til for at jeg skulle få lettet litt på trykket.

Avlastning fra barnefaren, familie og venner er også bra når man er sliten.

Vi må forsøke å ikke la vår frustrasjon gå utover barnet, som tro meg, ofte er mer frustrerte enn oss ;0)

Skrevet

Jeg er en person med mye temperament, er utålmodig og kan bli lett hissig. Til tross for dette, så har jeg aldri vært irritert på babyen min. Tror det må ha skjedd noe med meg da jeg ble mamma!

Skrevet

vil ikke si at jeg blir irritert men mer frustrert....og holder det inni meg så godt jeg kan:-)

Skrevet

Er ikke 100% perfekt jeg heller. Har vært irritert i småsøvne og vist det ja. Når en aldri får nok søvn, går det utover alt.

Skrevet

Det skinner litt igjennom her også av og til ,men det er snakk om sekunder da.

Litt sånn typisk " vær så snill " i en litt sånn småsur tone. Er ofte når han hyler slik at jeg mistenker at han vil vekke han eldste på 17 mnd.

Men blir aldri sint eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...