Gjest Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Oliver er 8 uker og i avføringa hans la jeg merke til at det var noe grønt slim... Tror jeg... Det var blandet sammen med avføringa som marmor!! Han har brukt noe øyesalve med antibiotika i, men det sluttet vi med på tirsdag.. Noen som vet hva det kommer av? Han bruker mme.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Kan ikke helt svare deg på hva det er,men kan huske Luke hadde sånne bleier da han var mindre.Luke var frisk som en fisk da de bleiene kom så jeg vil tro at det ikke er noe å bekymre seg for:O) Er du fortsatt i tvil så kan du jo ta en telefon til HS i morgen,men som sagt tror jeg at det ikke er farlig:O)
second_time Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 Løs mage (omgangssyken) er ofte forbindet med litt grønn slimete bæsj.
Beth84g Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 Nemi bæsjer kun grønt om dagen. Har sett noe rødt oppi der og som jeg trodde var blod, men det var nok krydder (?) Har prata med fler om det og det kan være noe du har spist. Her virker det ikke som hun plages i hvertfall. Prøv å unngå sterk mat og sånne typiske matvarer som gir reaksjoner (melk,løk,paprika ol) Er ikke farlig i hvertfall.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 20. august 2006 #5 Skrevet 20. august 2006 Har lest at barn som får mme, kan ha grønnaktig bæsj. Slim har jenta mi hatt også- tror ikke det er noe farlig, så lenge det ikke er mengder da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå