Ann-ch. Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Har hele tiden sagt til min forlover at jeg ikke ville ha utdrikningslag.Men etter mye mas så skrev jeg da en liste med navn. Liker nemlig ikke oppmersomhet og ikke ha kontroll over ting. Men etter at forloveren min lovte at det ikke skulle bli noe tull så gikk jeg med på det.Og i går skjedde det. Og det var så utrolig koselig. Mange venninner jeg ikke har hatt kontakt med på mange år og masse mimring. Så i dag er jeg utrolig glad for at jeg ble overtalt til å ha et alikevel. Så dere som er nervøse og usikre. Fortvil ikke. Det er bare dritmorsomt:-)
Ayla78 Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Så kjekt da.. Jeg har inntrykk av at trenden med utdrikningslag (da kanskje spes for damene) har endret seg noe i det siste, det virker som om en går mer inn for å varte opp den vordende bruden litt mer med spa eller ansikts behandling mm samt en artig felles aktivitet og litt drikking etterpå.. .. selv håper jeg på ett tandemhopp m påfølgende ansiktsbehandling og karaoke kveld med venninnene.:-) hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå