Gjest Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Da mener jeg at han bor i annet land, har snakket med ham på tlf 3 ganger siden mars. Og han har sett sønnen sin en gang i år. Noen andre som har det sånn?Synes det er så trist for sønnen min, har har jo ikke pappa. Ikke delvtid eller noe...Får ikke bidrag av han heller...
Snuppy Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Sånn er det her også. Snakker litt med han på telefonen, men skjønner jo ikke språket. Litt trist, men ikke så mye å gjøre med det.
mai_med_gulljenta! Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 heisann! Trist att det e sånn men e nok ofte sånn, selv om ikke pappaen bor i et annet land å!!!! pappaen til snuppa mi bor 20 min fra oss å han har bare sett henne fem ganger skjønner hva du føler for skulle så gjerne ønske ting var annderledes å at lille gullet hadde en pappa som var der for henne!!! Håper dere har det bra
Gjest Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 hei. trist men sant.. kan egentlig ikke fatte at de ikke vil ha noe med barna sine å gjøre jeg..de vet ikke hva de går glipp av! pappan til sønnen min har ikke sett gutten enda, og jeg har ikke snakket med han siden rett etter magnus ble født. sa vel ganske klart at han ikke ville ha noe med han å gjøre skulle selvfølgelig ønske han hadde en pappa som stilte opp for han men vi har det bra og han har heldigvis mange fine mannlige rollemodeller rundt seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå