NickNoLte Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 Nå begynner jo babysang gruppen på imi-gården opp igjen etter sommerferien.... (tror jeg, regner jeg med....) Tenkte litt på å gå på torsdag jeg, noen som vil bli med!!?? Det varer ikke så lenge - men da kan vi kanskje ta en tur rundt mosvannet etterpå? - eller - sitte igjen og prate, og spise for dem som ønsker det (stor eller liten - ha med mat selv) Noen som er med?
Gjest -lilly- Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Det hørtes jo kjempe koselig. Men jeg bor et stykke fra stavanger så da blir det bare stress. Hadde jeg bodd i byen hadde jeg blitt med
Gjest Skrevet 21. august 2006 #5 Skrevet 21. august 2006 Jeg har lyst å være med :-) Når på dagen er det babysang? Er imi-gården der oppe i bergelandsgaten?
NickNoLte Skrevet 21. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2006 Det er rett ved siden av Mosvannet / bak idrettshallen! mellom idrettshallen og det store "mobilhotellet" - eller innimellom der! det er på formiddagen ja, huff - nå har jeg glemt klokkeslett, men det skal jeg finne ut og legge ut her!
NickNoLte Skrevet 21. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2006 Det er klokken 11.00 http://www.imikirken.no/index.html?infoPage=oppslag.html&id=1157&siteID=1&frameID=3&languageCode=NO (det er også på onsdag...)
Gjest Skrevet 21. august 2006 #8 Skrevet 21. august 2006 Åja der ja! Kanskje vi må vente til neste uke pga ONS? Men de finner vi utav. Jeg gleder meg til å komme meg mer ut med jenta mi (er 5 mnd nå)
krokofant666 Skrevet 21. august 2006 #9 Skrevet 21. august 2006 jeg vil jeg vil jeg vil. Tulla og meg kommer vi. Hvilken dag blir det? Hvor skal vi møtes? Jeg har aldri vært på den barnesangen på imi. Bare hørt mye bra om det. Hvir lenge varer det? Bare sånn jeg kan beregne litt soving og sånt.
NickNoLte Skrevet 21. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 21. august 2006 husker jeg ble litt skuffet fordi det varte så kort - men kanskje det bare var tiden som gikk fort??? men vi blir ikke kastet ut - lokalene er åpne for oss - det er jo sånn åpen barnehage greier.. men kanskje en halvtime??? husker ikke.. så kan de sove etterpå :-D ONS ja - jeg kan ta en tlf og høre om de har åpnet - for en annen ting - de har jo hatt sommerstengt, så det kan jo være en ide å høre om de åpner igjen denne uken - som jeg har gått ut fra! :-D
NickNoLte Skrevet 21. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 21. august 2006 åja, og så møtes vi utenfor inngangen da eller????
Gjest Skrevet 21. august 2006 #12 Skrevet 21. august 2006 Ja, jeg er der så sant de har åpnet denne uken!
center Skrevet 21. august 2006 #13 Skrevet 21. august 2006 Jeg og snuppa blir oxo med! Noen som har ringt å hørt om det er åpent denne uka?
Gjest Skrevet 21. august 2006 #14 Skrevet 21. august 2006 Prøvde å ringe nå, men fikk mld om at de har kontortid tirsdag - fredag.
krokofant666 Skrevet 21. august 2006 #15 Skrevet 21. august 2006 utenfor inngangen da kl 1055? På torsdag, er det så? Er det en egen kjellerinngang eller er det bare en inngang?
NickNoLte Skrevet 21. august 2006 Forfatter #16 Skrevet 21. august 2006 På torsdag 10.50 vil jeg si... så får vi litt tid å hilse på hverandre og til å parkere vognene, ta av klær og sko og orientere oss... hehe det koster forresten kr 20,- ha med evt. mat selv. til deg/bittelille Vi går inn hovedinngangen. så er det en heis ned... som foresten bare tar en vogn om gangen, så da er det greit med de ekstra 5 minuttenen jeg foreslår :-D see you! prøvde også å ringe idag, prøve igjen i morgen...
NickNoLte Skrevet 22. august 2006 Forfatter #17 Skrevet 22. august 2006 har ringt nå. de haråpent på torsdag
center Skrevet 22. august 2006 #18 Skrevet 22. august 2006 Snakkes på torsdag utenfor inngangen 10.50!! Husker fra sist gang at vi brukte en del tid på å komme oss ned, ta av yttertøy og "komme i orden" så det er lurt å ha god tid...
NickNoLte Skrevet 26. august 2006 Forfatter #19 Skrevet 26. august 2006 takk for koselig babysang m lek! og bare så dere vet det - jeg dukker nok opp neste gang og! Jeg annonserer det sikkert, så får de som vil slenge seg på :-D Ellers møtes vi bare. en liten unnskyld til eliv!!! Jeg tror vi alle (3) trodde vi var sent ute, så vi gikk bare ned hver for oss uten å ha møtt hverandre utenfor... Jeg har truffet to av dem før, så jeg koblet oss sammen.. Men så var det en 4 person.... Var du der? uff... beklager at vi ikke fanget deg opp! Vi snakket med dårlig samvittighet om deg, og lurte på om du var der og så etter oss... Håper alikeveld du koste deg - og at du og minsten fikk lekt og snakket med andre. Kommer fort i snakk med andre på sånnen plass... Det blir nok en neste gang - da får vi prøve å møtes kvart på - kanskje - så klarer vi kanskje å hukke alle DIB damer! ha en fin helg alle sammen
Gjest Skrevet 26. august 2006 #20 Skrevet 26. august 2006 hei hei! Ja jeg var der, men fant aldri ut hvem dere andre DIB damer var, og litt sjenert som jeg er turde jeg ikke spørre rundt etter dere... Men ikke ha dårlig samvittighet for det! Trodde også jeg var sent ute, så jeg gikk også rett ned, så det er like mye min "skyld". Både jeg og tulla koste oss på babysangen, og går gjerne igjen ved en anledning. Og da hadde det vært koselig å treffe dere andre også :-)
NickNoLte Skrevet 26. august 2006 Forfatter #21 Skrevet 26. august 2006 ånei, så dumt da! skjønner jo godt at du ikke ville spør folk om de fra DIB... Lettere når vi har et møtested ser du, for da ser vi alle like forvirra,flaue og fnisete ut! knis- e du og fra dib? hei eg e nicknolte... men det e bare kjekke jenter eg har møtt so long! :-D me får prøve igjen en annen gang! Da har vi bedre tid Da er ONS ferdig og vi får parkeringsplasser og vi kan gå inn hovedinngangen- samt vente på alle på benkene utenfor der osv..... bare følg med på sidene her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå