Gjest Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 at Hipp grøtene er tilsatt sukker???????????? Har gitt Hipp risgrøt med banan/fersken til tulla siste 3 dagene, hun ELSKER den. Men leste idag innholdet og det var kunstig søtningsstoffer på listen...eller har jeg bare misforstått ??? Skulle IKKE gi sukker til vesla, og dette er eneste grøten hun liker. Holle sin brekker hun seg av, prøvd 2 ganger, og grønnsaksmoser er verre har bare prøvd 1 gang. Vil ikke tvinge i henne ting hun misliker, men komme tilbake til dem om noen mnd for å se hvordan hun reagerer da. Har gitt henne hjemmelaget fruktmos og Hipp sine fruktmos som ikke er tilsatt sukker, og tok det som en selvfølge egentlig at grøten også var sukker fri... UFF, UFF....er så vanskelig med denne maten...synes også det er vanskelig med tilvenning av en enkel matvare om gangen...gjør alle dette slik det står i bøker, eller gjør dere det slik det passer best for deres barn? Hvis dere ser barnet spiser og vil ha mer, ikke reagert på det. Øker dere til barnet ikke vil ha mer? Har vel ikke vært så flink jeg...gitt litt mer enn 1 ts om gangen de første gangene også økt til hun virker fornøyd i løpet av noen dager. Men har innført en og en ting om gangen da! Legger til at snuppa er 5 mnd, begynte med fruktmos da hun var 4 mnd.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #2 Skrevet 19. august 2006 heisan! Jeg er stor fan av hipp-produktene selv. Bruker bare deres produkter, utenom grøten, for det er så mye sukker i dem. MEN d var før. Nå har hipp lansert alle grøtene sine UTEN sukker. Står på pakken! Da ble jeg kjempegla, og kjøpte inn noen pakker. Butikken etterfyller etterhvert, og da skal du se at hipp-grøt uten sukker vil stå i hyllene etterhvert!
mammaen til G & A Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 Hoeres ut som du gjoer det paa samme maaten som meg. Jeg er veldig forsiktig naar jeg introduserer noe nytt. Ikke noen vits i aa poese paa med masse nytt skulle vesla her reagerer paa noe. Har de faatt mye nytt saa er det vanskelig aa vite hva de reagerer paa skulle det vaere en reaksjon. Kan nok ikke svare paa groet spoersmaalet ditt=) Har dessverre ikke Hipp her i USA=)
-Bobsi Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 Hipp har 3 grøter med sukker og 3 grøter uten. Se http://www.hipp.dk/no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå