Gå til innhold

Er det bare meg?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler ganske "utenfor" her inne, siden resten av gjengen her er "norske damer med menn fra utlandet" og jeg er den eneste som er gift med nordmann og kommer fra Sri Lanka. Vet ikke om dere vil at jeg skal være med her folkens....... men det var hyggelig å treffe noen av dere på Bjølsen parken.

Når jeg leser innlegg med overskrift som "ønsker dere noenganger at mannen deres var norsk " lurer jeg på om denne siden er til dere som er norske?!

:) :) men, no hard feelings here. Just letting you know how I feel:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er kjempebra at du er her, og det var koselig å treffe deg i Bjølsenparken også. Dette er jo et forum for flerkulturelle, så det skulle bare mangle at de fra andre kulturer også får delta.

Men jeg skjønner også at det er lett å føle seg utenfor i diskusjoner om feks hvor egoistiske mennene er, eller om man skulle ønske at de var norske. Kanskje du får starte en tråd om hvor traust din norske mann er, og at du skulle ønske at han var utenlandsk! :-)

(Det siste var bare tull altså)

Skrevet

Takk for en hyggelig svar. Ja kansje jeg skal starte en tråd om norske menn........he he... men han er jo den snilleste man jeg kjenner:) og det jeg nsker er at han kunne forstå litt tamil når vi besøker tamilske vennene våre.

Skrevet

Beklager at du føler det sånn.. Men nå er det sånn at du er foreløpig den eneste "utlandske" moren som bruker dette forumet. Selv synes jeg at det er fint at du er her sammen med oss andre. Jeg har prøvd å få med ei som er somaler som er gift med en norsk mann. Barna dems går i bhg til sønnen min. Hun var aktiv her på DinBaby mens hun gikk hjemme med siste mann. Hun har sagt ja til å bli med på treff, men de hadde ikke kommet tilbake fra ferie da vi hadde forrige treff.

Jeg skulle ønske vi kunne diskutere alt her inne og bli bedre kjent med hverandre og ikke bare ta opp problemer og spørsmål som har med å være flerkulturelle. Men da er det avhengig av at flere skriver her inne.

Jeg håper du vil fortsette å "leke" sammen med oss for du sitter inne med så mye erfaringer og informasjon som vi ikke har..

Klem fra

Skrevet

tror ikke hun er den eneste utenladske moren her da:P

jeg er jo også utendlandsk 7mnd på vei:) snart mamma:D

Skrevet

Beklager Natalie, men jeg kan ikke se at du har presentert deg her inne så jeg var ikke klar over at du er utlandsk. Men hjertlig velkommen er du!

For at det skal kunne bli et ordentlig flerkulturelt forum trenger vi flere mammaer med utlandskbakgrunn.

Skrevet

Takk for svar. Ja, vi bør bli mer kjent med hverandre. Håper det er flere utenlandske mødre her enn meg og Natalie.

Skrevet

Hei, Sham!

Jeg håper virkelig ikke at du gir deg her inne! Som TobiMum skrev, du som ser et blandet parforhold fra "den andre siden" har mange verdifulle erfaringer som vi andre gjerne vil høre mer om. Håper du bærer over med våre hjertsukk om håpløse gubber - de fleste er vel enige om at det er nok av håpløse norske gubber også! ;-)

Det var kjempefint at du tok den ganske lange turen hjemmefra til Bjølsen med den skjønne lille babyen din, kanskje vi sees igjen?

Tidligere Gringa, nå

Skrevet

Det finnes nok like typer i alle land og kulturer,tror jeg. og jeg identifiserer meg ikke med en hver innvandrer eller en hver tamil. jeg gjorde det i begynnelsen og det var ganske slitsomt så jeg fant ut at jeg er en individ:):). Så dere kan skrive om gubbene deres.:)

Det var virkelig hyggelig å få tilbake melding og jeg vil gjerne være med på treff.

hilsen:)

Skrevet

Alle er forskjellige ja, og det er viktig. Og ikke minst: Mannfolk er mannfolk uansett hvor de kommer fra. :-)Mange av ulikhetene mellom meg og sambo har bakgrunn i helt andre forhold enn kultur...

Bra at du vil være her sammen med oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...