Gå til innhold

lanett-garn fra sandnes

Lykke ♥gutt05 & jente08♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor mye et nøste med lanett-garn koster sånn ca? Og kan jeg bruke garn fra sparkjøp i stedet for? I så fall, hvilke garn?

Tuuusen takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger ikke det på rundt 35kr.... ???

Eg har ikke strikket noe i Leanett enda - bruker babygarnet på sparkjøp og det som dei har på europris.

Men har hørt mye om leanett sitt garn og dale garn... eg får prøve det en gang og kanskje eg og syns det er bedre etterpå.

Babygarnet til sparkjøp kan jo brukes, eg har en oppskrift som det egentlig skal brukes leanett garn til, men har kjøpt inn babyullet som dei har på spar kjøp, men eg har ikke strikket det enda... ligger på vent. Håper at det blir vel så bra.

Leanett har andre farger enn det babyullet til spar kjøp har da... mange fine farger leanett har som ikke sparkjøp har. Alle har hver sin favoritt.

Skrevet

Du kan bruke hvilke som helse baby garn så sant oppskriften sier at det skal være babygarn, det eneste du bør passe på når du kjøper garn er at det er beregnet til samme pinnestørrelser som oppskriften sier, og det kan noen ganger være en fordel å sjekke strikkefastheten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...