Gå til innhold

Noen som har bestillt kjole via utelands nettside?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant mange fine kjoler på houseofbrides.com og vurderer å bestille en kjole. Men har aldri kjøpt noe på den måten før. Noen som har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

Jeg bestilte kjole hos house of brides i Danmark til mitt bryllup i fjor. Jeg sendte først mail etter at jeg hadde funnet den kjolen jeg ville ha, og så snakket jeg endel med dem på telefonen. De holdt av kjolen til meg, men jeg hadde en avtale om at jeg kunne velge en annen kjole hvis kjolen jeg hadde funnet ikke var drømmekjolen. Men det var den, og jeg reiste av gårde med min forlover og kjøpte kjolen. De var helt fantastiske når det gjaldt service, jeg fikk mye avslag fordi de mente jeg var så tøff som bestilte en kjole usett, og de lagde også en veske til meg som jeg slapp å betale for. Absolutt å anbefale spør du meg! I tillegg hadde forloveren min og jeg en skikkelig bra jentetur til København. Kjolen min kan du se her: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=8184659&sid=5awHbqhW_511233&pos=1&tot=128

Skrevet

jeg går å venter på min brudekjole som jeg har bestilt fra usa. håper bare den kommer frem før bryllupet;-) dette er med regnet, så er den ikke her 2 uker før så begynner jeg å se andre steder.

jeg får den sendt til en venninnne i usa, som sender den videre til meg. på noen sider krever de på visse merker at kjolen må bestilles fra usa, eller at kjolen blir sendt innad i usa.

skal sies at jeg ikke har prøvd kjolen, men jeg vet etter målene at den er litt stor, så den skal syes inn når den kommer. skrev mail med dem en stund, før jeg ringte å bestilte den. jeg fant ingen kjoler i norge jeg bare falt for, syntes de alle var så "store".

uansett dette hjelper deg kanskje ikke så mye, siden jeg ikke har fått kjolen ennå....

Skrevet

Til: *lilleFrøkenSta*

Hvor har du bestilt fra?

Kan jeg spørre hva kjolen koster og hvor mye du må betale for kjolen inn i Norge?

Er det lenge siden du bestilte? Jeg skal ikke gifte meg før 4. august neste år, men det er jo greit å vite hvor lang tid i forveien man bør bestille...

Skrevet

dytt dytt, kanskje du ser det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...