Gå til innhold

Går dere tur hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvor gammel er barnet da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi går tur stort sett hver dag - ofte flere ganger på dagen. Det har jeg gjort fra vi kom hjem fra sykehuset. I dag har vi holdt oss inn pga snuppa har hatt feber. Babyen er nå 4,5 mnd

Skrevet

vi går iallefall en tur hver dag. dette har vi gjort siden han ble født.

Poden er 5 månder om fem dager.

Skrevet

Gutten min er 6 mnd. i dag! Vi går tur 2-3 ganger hver dag.

Skrevet

Ja vi er ute på tur hver dag uansett vær:) to turer på dag tid mens samboer er på jobb. Har hund da.. så er derfor vi gjør det.

Men vi koser oss

Skrevet

Ja vi er ute og triller minst en time hver dag - uansett vær! Lillegutt blir 6 mnd om en uke.. :-)

Vi har hund, så jeg får det ekstra lille sparket.. :-)

Skrevet

Vår er starks 4mnd. Går ikke tur hver dag. Annenhver kanskje ;o) Skulle gjerne vært litt mer ute!

Skrevet

Gjør nok ikke det. Men prøver så ofte så mulig...:)

Han er 3 mnd:)

Skrevet

ja, ut på tur hver dag. det har vi gjort siden hun ble født... hun er 7,5mnd.

Skrevet

Går tur hver dag (bare ikke den siste uka pga at jeg har betennelse i kneet) - ellers pleier jeg å gå ca 5 km hver dag i både sol og regn og all slags vær... både fort og sakte, oppover og nedover bakke! Triller mye i skogen =)

Jenta mi er 6 mnd nå =)

Skrevet

NEI, begynner å lure på om jeg er den neste som ikke er å går hver dag.

Skrevet

Nei, gjør nok ikke det. Hun er 4mnd.

Skrevet

Vi går tur hver dag ja, enten en lang på en 3-4 timer (rusle i byen, på café, slike ting), eller et par kortere. Må jo ut av huset...? Blir kjedelig for oss begge ellers tror jeg.

Skrevet

Vi går tur stort sett hver dag, om vi ikke skal reise bort eller noe. Gutten min er 8 mnd.

Skrevet

ja . går tur hver dag siden fem dager etter kom hjem fra sykehus. nå er han 6mnd. om vi ik hadde komment oss ut hver dag hadde både han og jeg blitt litt grinete;) må ut ja:)

Skrevet

tur å tur fru blom=O) Vi er myye på shopping tur da hehe viss det kan kalles tur..(jeg går jo=))Og utenom det går jeg tur ca annenhver dag i skog og mark=O) Skal prøve å forbedre meg!!

Skrevet

Nei, vi gjør ikke det. Ikke nå i det siste, for det har rett og slett vært alt for varmt. Lillegutt bare hyler og skriker og er for varm i vogna nå for tiden. Også bor vi på ett sted der det er bare rett fram og rett tilbake. Temmelig øde, så det blir litt kjedelig...;p Men skal prøve å bli flinkere!

Skrevet

Prøve å komme oss ut på tur hver dag... ikke alltid det går hvis vi skal noe..

Er da ute i 2-3 timer i slengen..

Snuppa er 6,5 mnd

Skrevet

Ja,hver dag,i øse pøse regn og 35 grader+....

Luke er 9,5 mnd

Skrevet

Gjør ikke alle det? Nå som det er sommer og varmt ute? Vi går en eller to turer hver dag, den lille har jo så godt av dagslys! Sover bedre om natten og alt:) Han blir 5 mnd på tirsdag og vi har vel gått tur nesten hver dag siden han var 10 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...