Gå til innhold

Samboer vil se meg med en annen mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne tanken tenner jo meg også, men er usikker på hvordan det ville ha vært i virkeligheten. I tillegg vil han at det skal være litt "røft". Vi liker begge litt røff sex som god kosesex, mye variasjon. :) Han skal kun se på, ikke være med. Dette er selvfølgelig ikke noe vi vil gjøre nå mens jeg er gravid, men når det passer seg etter fødselen, og det kan jo ta tid. Samtidig som jeg vil er jeg redd det kan bli "ekkelt" og ødelegge noe i forholdet vårt... Vi har et kjempebra forhold og han presser meg ikke til dette, vet bare at han ønsker det sterkt. Sier jeg nei respekterer han det. Hvilke tanker har dere menn om det? Er det en fantasi hos dere? Noen som har gjort det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri i livet at jeg ville gjort det!!!! vi har bare drømmer, men ønsker ikke å ha sex med noen andre for at det er spennende eller skal bedre forholdet. Smaken er forskjellig, noen er mer glad i sex enn andre. om dama mi ville at jeg skulle ligge med noen andre hadde jeg svart nei med en gang, uten tvil!! Hdde ikke klart det. Synes heller ikke at det føles helt riktig. Sikker på at han ikke bare sier det for teste om du er villig til og lgge med noen andre da???

Skrevet

Som mann synes jeg fantasien er spennende, og jeg ville nok være med på noe slikt hvis min samboer hadde virkelig hatt lyst. Men et alternativ kunne jo være å bli kjent med et annet par som hadde samme fantasi. Da kunne jo din mann sett på deg og den andre mannen, og han kunne hatt seg med den andre damen, og du kunne sett på de? I et slikt tilfelle vil det jo åpne seg andre muligheter også, som flere på en gang. Som mann ville jeg nok ha foretrukket noe slikt.

Skrevet

Neida, dette er ingen test. Vi har pratet mye om det, lenge før jeg ble gravid også. Det med 4 kunne sikkert vært en god ide, men jeg har absolutt ikke lyst til å se min mann med en annen kvinne. Tror heller ikke det er noe han ønsker, han vil se meg med en annen mann, kun det. Kommer ikke til å gjøre det så lenge jeg er så usikker, men kjenner veldig lysten. Men hvem vet, alt det kan jo forandre seg for oss begge når barnet kommer og livet blir snudd opp ned ;) Takk for svar :)

Skrevet

Huff, så trist at han vil se deg med en annen mann. Og enda tristere at du faktisk vil legge din nyfødte til side og humpe en annen mens mannen din ser på. Nei, aldri i verden.

Skrevet

Trist er det jo absolutt ikke, men spennende. Og at jeg vil legge min nyfødte til side som du sier og gjøre dette er jo heller ikke sikkert. Og uansett, når du nevner å legge den nyfødte til siden, det kommer selvfølgelig til å skje. Vi kommer til å ha barnevakt nå og da, for å bare være oss 2 og pleie forholdet, det er kjempeviktig! Uansett så er ikke det å ha sex med en annen mann noe han sier vi SKAL gjøre, men vet han fantaserer om det. Han respekterer mitt evt nei helt og holdent. Jeg bare lurer på om andre her inne har gjort det og hvordan det var...

Skrevet

Åja, vi har hatt både 3 og 4 kanter, 2 jenter og mannen min, eller 2 jenter og 2 menn. Deilig og kinky!!

Skrevet

vi har en fantasi om partner bytte vi.. jeg vil se min mann ha sex med ei.. men om jeg vil det i virkeligheten er jeg ikke 100% sikkert på enda.. men en fantastisk fantasi...

Skrevet

Jeg tror det er mange som har en slik fantasi, og så får mye deilig sex ut av å fantasere sammen om dette, det gjør i allefall vi. Men hvis vi hadde visst at det var 100% uaktuelt å gjøre det i virkeligheten så tror jeg ikke fantasien hadde vært så deilig å leke ut. Vi er heller ikke sikre på om vi kommer til å gjøre det, og vente i en god stund er i allefall sikkert nå som vi skal bli foreldre. I vårt tilfelle er det nok hun som er mest skeptisk til å gjøre dette i virkeligheten. Men spørsmålet blir jo hvordan treffer man egnede kandidater utenfor ens egen bekjentskapskrets?

Skrevet

Jeg er jente, og har vært med på ganske mye eksperimentell sex. Både trekanter og grupper. Hadde en elsker jeg var litt gla i som fikk meg med på dette. Men nå som jeg er sammen med en jeg elsker, og en jeg begjærer, så kunne det ikke falt meg inn. Og ikke han heller. Jeg mener det mangler noe DERE imellom om dette dukker opp som et savn.. Jeg har vært åpen omkring mine erfaringer, og masse mer sånn type erfaring enn han, men ingen av oss savner noe som helst "spenning" i sexlivet, om det kan kalles spenning å dra med andre folk i halmen.. Nei, forloveden min vil jeg ha for meg selv- og ikke tenner jeg på noen andre heller!!

Skrevet

Jeg gjennomførte dette med min forrige samboer og det gikk kjempefint, begge syntes det var veldig spennende, og på mange måter følte jeg at vi kom nærmere hverandre etterpå, og det styrket faktisk tilliten mellom oss. Værre gikk det da vi skulle gjennomføre trekant med ei ennen jente, noe jeg aldri hadde trodd skulle gå så inn på meg som det faktisk gjorde. Det var til og med jeg som foreslo det, men midt under akten freaket jeg helt ut og begynte å grine.

Det er vanskelig å vite hvordan man vil reagere på noe sånt, og det som høres flott ut i fantasien er ikke alltid like rosenrødt i irkeligheten

Skrevet

Ja, er det jeg tenker, vet ikke hvordan det egentlig ville bli selv om tanken tenner meg. Er jo bare å stoppe om det skulle bli ille, men hadde vært greit å vite at det bare ble full tenning og en fin opplevelse. Og til deg over som mener at noe mangler i mellom oss pga lystene våre så kan du ikke ta mer feil. Dette er ikke noe vi vil gjøre for å bedre noe, vi fantaserer bare om det. Har ikke du fantasier da? Om det kommer til å skje vet vi ikke. Ingen presser noen. Blir uansett ikke å skje i nærmeste fremtid. Ville bare høre om andre hadde vært i lignende sit.

Skrevet

Jaja.. hver sin lyst.. :-)

Det viktige her er vel å tenke mye på konsekvensene dette kan ha. Dersom man opplever følelser rundt dette som man ikke ønsket seg i utgangspunktet, så er det umulig å gjøre det om igjen.

Det er noe som aldri vil kunne "tas tilbake".

Skrevet

Woah...vi er tydeligvis forskjellige....men så lenge man er enige så får man vel gjøre som man vil. Men jeg tror vi er i helt feil retning når det gjelder slike ting...man ødelegger det et samliv handler om...nemlig om 2 mennesker som elsker og begjærer hverandre.Hvorfor skal man da dra inn flere personer??Mulig det funker for noen,men det kommer ikke til å vare! Jeg er av den oppfattning at vil min mann ha noen andre,tenne på noen andre,så vil han ikke ha meg.Det samme gjelder selvsagt meg.Kunne ikke falle meg inn å dele han,eller at han skulle dele meg med noen. Moralen er synkende...Lurer på hvordan samfunnet skal bli til slutt jeg...

Skrevet

Han vil ikke ha ei annen jente, han vil se meg med en annen mann.... men ja, alle er forskjellige- HELDIGVIS! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...