Gå til innhold

Er engstelig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på snart 6 mnd har plutselig begynt å vri hodet sitt fra side til side - i ett relativt raskt tempo.. Virker som han har en skrue løs i hodet som han rister på... hvis dere skjønner hva jeg mener?!

Har vært en tur hos legen for å sjekke ørene, men de kunne ikke finne noe som var unormalt iallefall.

Nå er det 5 dagen han holder på og jeg begynner å bli litt engstelig. Noen andre med lignende fakter?

Gutten min er forøvrig som vanlig - smiler og ler og er i veldig godt humør.. og sover hele natta uten en rykning.

Kan det bare være at han faktisk synes det er morsomt - for det virker som han gjør dette ganske bevisst.

Tusen takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det bare er en liten periode han gjør det =) Gutten min hadde ett par dager han la overleppa over underleppa hele tiden...så helt rar ut...men litt søt også =) men det ga seg fort igjen...

Skrevet

Dette gjorde min pode da han var 5 mnd.Fant ut at han gjorde det i sammenheng med at han var trøtt. Nå er han 7 mnd og har sluttet med det.

Skrevet

Han gjordet det før, når han var trøtt.. Men nå gjør han det rett som det er.. mens han leker på gulvet på magen og støtter seg på armene..

Ser ganske tullerusk ut..

HI

Skrevet

Litja her kan gjøre det når hun skal tisse/er tissetrengt. Har vel mer og mindre gjort det siden hun var et par mnd. Gjør det gjerne når hun nettopp har våknet. Er jo helst bare da hun ligger - bortsett fra når hun sover ;)

Skrevet

Min gjør det når hun er trøtt.

Skrevet

Jenten min gjør det også når hun er trøtt. Og gnir seg i ørene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...