Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 Samboeren min fyller 30 år snart. Tenkte å kjøpe et tandemhopp i fallskjerm til han. Hvordan tror dere det slår ann. Hadde dere blitt glad for det?`?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Det blir han sikkert så lenge han ikke har høydeskrekk:) Eller flyskrekk. Er ikke drømmegava mi siden jeg har høyde og flyskrekk!!! Er nok en fin gave hvis han er litt eventyrlysten.
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 20. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2006 Han elsker å fly, og har ikke høydeskrekk. Han har hoppet i strikk og sånn også... Greia er at jeg ønsker å gi han en gave som han aldri vil glemme... Fyller jo bare 30 en gang...
Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 Den gaven høres faktisk genial ut.. selv om æ ikke e mann;)
vinterpappa Skrevet 21. august 2006 #5 Skrevet 21. august 2006 Høres ut som en kjempegave! Selv hadde jeg gjort i buksa om jeg skulle hoppe ut av et strøkent fly, men jeg er sikkert litt pysete.. ;-)
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 21. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2006 Skal bestille det med DVD og hele pakka, sånn at han kan se på det når han vil... Men det er jo ganske dyrt da, så jeg må snart begynne å spare..hehe... Må bare være sikker på at det er en bra gave..
Snart-pappa... nå pappa! Skrevet 21. august 2006 #7 Skrevet 21. august 2006 Det er nok en kjempe gave. Hopper fallskjerm selv... Det koster en del penger, men for en gang i livet, er det absolutt vært det.
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 21. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 21. august 2006 Så bra da, greit å høre fra en erfaren hopper...hehe. Ja, det er jo litt dyrt, men det er som du sier, det er en gang liksom... OG 30 år, så da MÅ det jo bli spesiellt.... Men er det sesong betont eller? Du som kan dette, eller går det ann å hoppe hele året?
Snart-pappa... nå pappa! Skrevet 21. august 2006 #9 Skrevet 21. august 2006 Du bør basere det på sommer halvåret... Vinteren hoppes det også, Men det er ikke noe særlig for tandem. Lange frittfall i mange minusgrader er ikke noen fornøyelse. Klubben vår starter tandem ca i april og slutter av i oktober... Kommer litt ann på vær og vind da, men er tempen god så er det sesongen. Noen plasser her klubben ikke drift så lenge, så ring og snakk med dem. De fleste selger også gavekort, så du kan bestille og ha en snakk med dem hvordan deres klubb driver aktiviteten! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå