babygullz <3 vilde Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 i går var jeg sjikkeli irritabel for ingenting, så ble jeg plutseli lei meg, så ble jeg sentimental og kosete....sambo skjønte ingenting... har ALDRI hatt slike humørsvingninger...bruker egntli ikke å ha humørsvingninger i d hele tatt.... puppene mine er ikke så ømme idag som igår da..men idag klør d litt på brystvortene... når jeg klemmer puppene inn så kjenner jeg d er anspent (soom gangsperr)oppover mot armhulene... hadde en del vondt i magen i morges,..var som om magn var hard...men d var den da ikke... dessuten bruker jeg å ha lyst på mat og sjokolade hele tiden..men di siste to dagene har jeg ikke hatt lyst på noen ting.... ha blitt veldig pessimist i d siste så jeg tror dette bare er innbilninger men håper jo selvfølgeli at d skulle være et frø i maven.. men jeg føler meg tom i magen...=( er 7 dpo....
Gjest Skrevet 19. august 2006 #2 Skrevet 19. august 2006 Er du hele 7 dager over IKM?? Har du testet? Sikkert dumt spørsmål. Høres jo veldig lovendes ut dette her da synes jeg! Overfølsomhet og brystvortekløe er symptomer jeg selv har erfaring med.
babygullz <3 vilde Skrevet 19. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2006 nej 7 dager siden el...:S kansje ikke såååå lovende likevel da??:| har ikm 26 august.. men takk for svar da=)
Gjest Skrevet 19. august 2006 #4 Skrevet 19. august 2006 Ahhh... Nei, kanskje ikke like lovendes da, men mulighetene er jo der da! Skal krysse fingrene for deg :-)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #7 Skrevet 19. august 2006 Alt det du beskriver kan like gjerne være PMS - men det vet du sikkert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå