Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 Noen som har vært der i det siste? Tips om hva man skal ha med seg, hva man kan finne på foruten stranda, gode restauranter etc. Reiser med 13 mnd gammel jente om en uke.
miramora Skrevet 19. august 2006 #2 Skrevet 19. august 2006 Kopi av svar sendt tidligere (se link nedenfor) Har vært i Alcudia to år på rad, kom senest tilbake i går. Ta med deg bleier (inkl badebleier) - det koster 5,-/stk i de butikkene vi var i. Ellers er det greit å vite at det er masse (og da mener jeg masse) sukker i nesten all barnemat der. Til og med grøten vi kjøpte på apoteket. Veldig populært hos barnet, såklart. Ikke like populært hos oss foreldre. Det ble noen masete dager før vi skjønte grunnen... Ikke noe mygg så langt vi så. Er det aircondition på hotellet er det greit å ha med langermet pysjamas med bukser. Ellers blir det lett kaldt. Vi fikk ingen dyne i den leide sprinkelsenga så vi hadde med en egen. Morsmelkerstatning er og greit å ta med. Ellers får du kjøpt det meste der. Jeg var veldig glad for de to shortsene og alle tskjortene jeg tok med - man blir fort svett i varmen. Paraplytrille med kalesje er fantastisk bra på de smale fortauene med masse sol. Badehatt og badedress med solfaktor (fåes kjøpt på apoteket). Badesko for babyer får du kjøpt overalt der. Kjøp sukkerfri eplejuice på apoteket - da betaler du faktisk bare en fjerdedel i forhold til de dyre butikkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå