Gå til innhold

litt rart spørsmål.

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det farligt visst det kommer for mannen bak? det skjedde med oss i går. det var så deiligt at vi ikkje klarte og stoppe. han hadde to fingrer framme og sin penis bak, det var himmelsk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

farlig? Nei..det kan jeg da ikke skjønne at det skal være...hehe..det som kommer ut der "til vanlig" er vel laaangt "værre" enn det som kom inn i går kveld? :)

Skrevet

Langt fra farlig. Bare deilig. :)

Skrevet

det var godt og høre. det vil jeg prøve igjen, i kveld! orgasmen var heilt himmelsk.

Skrevet

syk følelse ikke sant? når han kommer baki der... herlig! :) sæd er en helt ufarlig kroppsvæske. den skal jo inn i skjeden, og skjeden tåler mindre enn analen. så det er ingen fare! d eneste er at det er litt vondt å få det i øynene, haha...! ;)

Skrevet

Det er nok ikke farlig, men jeg har erfart at det kan få ganske rennende avføring etterpå (sorry detaljene her altså )

og har også blitt dårlig i magen noen timer etter..

om jeg går på do etterpå å prøver å trykke uten sæden så går det bra :)

kanskje det bare er meg som er litt ømfintlig :P

Skrevet

Hvis du likte det med to fingre i vagina prøv med de ballene på tråd!! De som har noe tungt inni seg så de beveger seg. (her er en link: http://www.nawtythings.com/balls.html ) Vannvittig deilig! Beste orgasmen som finnes! Han opp i rumpa og ballene inni vagina som blir beveget rundt av trykket og bevegelsen fra lemmet hans.... Er ikke så glad i anal sex egentlig men når han kommer med ballene er jeg fullstendig hans! :)

Skrevet

Med andre ord godt;)

Skrevet

Hm, dette hørtes spennende ut, er det de ballene som kalles "Silicone Duotone Balls" du mener, "Weighted Balls" eller "Orgasm Balls"? Fikk opp så mange forskjellige på den siden jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...