Gå til innhold

Lykke til videre jenter !!!! Nå hopper jeg over til siste trimester :0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker dere massevis av lykke til videre jenter.Kommer innom for å sjekke til dere,så nysgjerrig så jeg er :0)

Tusen takk for følge,snart kommer vel flere av dere etter meg :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å lykke til videre på ferden for deg..........Koselig du komme innom med jevne mellomrom:)

Kos deg på 3 trimester,

Klem

Skrevet

hei idefix:-) eg blei so glad på dine vegner da eg leste inlegget om ks!!!!! jippi!!! no slepp du og grue deg meir, og ks kommer til og gå så fint:-) har bare posetivt og sei om det...og det veit du:-) ja ja så får du ei stund før meg alikavel...kommer til og være ein smule misunnlig da du har fått guten din:-) kjenner allerede no, hadde ei veninne som fekk sin gut i går...og det var med ks, og det går kjempe fint med ho:-) ellers så går det bra? eg har vore uten mobil nokon dager, men sender deg ein pip litt seinare i dag! og lykke til på 3 trimester:-) eg kjem etter snart!

Skrevet

Heisann, da forstår jeg hvorfor jeg ikke har hørt fra deg :0) Sendte deg ei melding her en dag..Fikk en sjokk beskjed fra ei jeg kjenner om at hun nesten har opplevd det samme som deg..Bare at hun har født og babyen er 4 mnd nå.......

Er fortsatt kvalm og kommer til å ha det resten av svangerskapet, men det får det bare være verdt. Var å såg på vogn idag. Har fått tilbud om å få ei brukt ei, men jeg har forelska meg slik i ei mørk grå simokombi vogn så tror jeg er sprø og kjøper nytt :0) Har jo hatt brukt vogn til dei to siste....

Gleder meg til at du kjem etter ikke så lenge til det vennen :0) Håper du har det bra :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...