Gjest Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 Jeg har mistet MYE hår nå i 3 mnd, men nå har det jammen gitt seg! Og overalt der jeg mistet hår har det kommet nytt, fint (men kort) hår! Jeg var litt nervøs en periode, så jeg tenkte jeg skulle spre litt håp rundt omkring til andre i samme situasjon. Det slutter å falle av, og det kommer tilbake:)
Gjest Skrevet 19. august 2006 #2 Skrevet 19. august 2006 ja håper det.. mistet i 3 mnd men ser ikk eut som det gir seg.. også blir det pina med GRÅTT og jeg er 23.. snufs. Takk gud for hårfarging.
Gjest Skrevet 19. august 2006 #3 Skrevet 19. august 2006 Det så virkelig ikke ut som det skulle gi seg hos meg heller, men det gjorde det altså! Ikke mist håpet:)
Gjest Skrevet 19. august 2006 #4 Skrevet 19. august 2006 hehe se for deg det synet da..minimalt med hår,..sikkert noen bare punk med skallethet og nesten grå ettervekst.. jaja hva ofrer man ikke for barna:) Som min far sa..Hva tror du jeg fikk grå hår av?? Kom ikke av seg selv nei.. ja får ta på meg skylda da.
Eilie, med 3 små:) Skrevet 19. august 2006 #5 Skrevet 19. august 2006 He he! Jeg har fått to barn på under et år, så jeg har ikke hår på ene halvdelen av hodet.. Bare små hår, så her kan jeg ikke ha håret i strikk engang.. Kommer heldigvis tilbake da!!!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #6 Skrevet 19. august 2006 Jeg har samme erfaring som deg. Begynte å miste hår da snuppa var tre mnd, nå er hun straks syv mnd og mister ikke på langt nær så mye som jeg gjorde før.. Og det har kommet ut masse nytt! Heldigvis
2 søte småpiker Skrevet 19. august 2006 #7 Skrevet 19. august 2006 Huff stakkars deg, så fælt. Da skal jeg ikke klage på mine viker..
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #8 Skrevet 19. august 2006 Det det kommer av...?? Jeg drar ut lassevis med hår om dagen ( med litt hjelp av lillegutt på 4,5 mnd)...Blir nesten vettaskremt når jeg ser i badekaret etter å ha dusjet...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 19. august 2006 #9 Skrevet 19. august 2006 Hos meg har det først kommet nå- etter snart 4 mnd!! Også jeg som trodde jeg slapp unna det! Har ikke akkurat kjempemanke fra før av :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå