Gå til innhold

Term 7.april-07


Heid

Anbefalte innlegg

Etter "planen" er det litt tidlig.Men en skal vel takke for at underet har skjedd, hadde tenkte å få litt lenger ut på våren.

 

Ser det positive i april ved at en har kommet seg litt inn i rutiener til sommeren kommer, og kan nyte den i fulle drag. Har ei jente fra før som fyller 3 i januar.

 

Har vært i god form, men brystene har svulmet karftig opp alerede. Var sikkelig dårlig, kvalm og trøtt noen dager rundt uke 5-6, men det har heldigvis gått over. Mitt første svangerskap gikk knirkefritt!!!!

 

Kjenner jeg tar alt med litt større ro denne gangen, og tar ting som de kommer.

 

Ikke fortalt det til noen ennå. Bare mine 2 nærmeste sjefer på jobben. Det ble glade på mine vegne, og glad for at jeg sa ifra så tidlig, de må jo ordne litt praktisk for meg utover i svangerskapet.

 

Ønsker alle sammen lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Heid!

Eg har også termin den 7 apr. Det er 4 svangerskapet og terminen er blitt flyttet ganske mye de tre andre gangene så regner med at det skjer no og. MEN etter fødsel har de konstantert at min termin var den rette, 3 ganger........Har det ganske fint og er bare litt små kvalm dan og vann om morgenen. De andre (jentene) mine er 15mnd, 4 og 6 år. Sluttet å amme minste i går....trur eg.... Det er litt rart det der med ammingen, vil egentlig at de skal slutte selv men med snart voksene mage er det vel best å bruke denne fri helga til dette. De andre har vært 10 og 13 mnd når de takka for seg.....Minsto har bare fått morgen og kveld.... Har bare sagt det til noen få-...... Vil vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...