Gå til innhold

Ang. mammaklær (samme som skravlesiden)


Sistemann i magen <3

Anbefalte innlegg

Er de laget med ferdig innebyggede babyer??....

 

Jeg er bare 6+1 i dag, altså i min syvende uke.. Veeeldig tidlig enda, men.. I går måtte jeg til pers og kjøpe meg en mammabukse, da magen er sååå oppblåst , ingen bukser passer lenger og jeg kan ikke gå med vide joggebukser på jobb osv...

 

Men hva skjedde`?? JO...Jeg fikk på meg buksen, og VIPS! - Der var jeg plutselig minst 4 mnd på vei.....!!!

 

Nå er det jo heelt umulig å skjule!!Det er liksom en tydelig "babymage" og ikke bare jeg som har blitt j***** feit......

 

Det ble nesten litt voldsomt..... :)

 

Noen andre med dette "problemet"?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åja, fikk mage med en gang...rart. Men min første gikk jeg med mine bukser til jeg var 5 mnd på vei.

Må å kjøpe meg bukser over helga, har ei joggebukse som passer, og den bruker jeg hele tia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma här.....

 

Det var därför jag tog ett test, jag kunde väl inte gått upp så mycket unde ferien??? Kunde inte knäppa byxorna heller.

 

Var inte längesen jag brukte mammakläder, då försteman är 1 år, så de är knappt nerpackade än, praktiskt, hehe...

 

Men man känner sig mest "fet" ännu dock :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heksamor: det er nok ikke babyen som vises med denne magen nei, men alt er liksom presset oppover og utover.., Føles mest som jeg er kjempehoven og veeeldig oppblåst. Veldig ubehagelig :(

Problemet er aller størst mot kvelden.

men jeg har en jobb hvor buksene skal se pene ut og kan derfor ikke gå med joggebukse eller myke bukser med strikk i livet... Derfor var jeg nødt for å handle mammabukser. Har en venninne som var likedan, så jeg vet at dette også er "innenfor normalen". Men jeg skulle virkelig ønske jeg var som deg..

 

Orris: Godt vi er fler :) Selv om jeg skulle ønske jeg hadde gått ned i størrelser de første mnd, og ikke opp.... Men heldigvis så har ikke vekten endret seg enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...