Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 Satt oppe og drakk vin med et vennepar til 4 i natt.. og gullungen våkner som vanlig 6.30... Var enig med mannen at vi skulle ta to timers "skift", som han skulle starte, men nei da, han er ikke til å få liv i. Nå er det ca halvannen time til poden skal sove litt igjen... gud som jeg gleder meg. Noen tips?
Diadora Skrevet 19. august 2006 #2 Skrevet 19. august 2006 Jeg hadde personligt alldri drukket meg full i nærheten av babyen!
Tre søte små Skrevet 19. august 2006 #3 Skrevet 19. august 2006 Hehe. Jeg har utsatt meg for denslags et par ganger, men aldri mer. Sitter ikke oppe om natten lenger, da må i såfall ungene være bortreist. Noen tips har jeg dessverre ikke, bortsett fra å lage tydeligere avtale med mannen neste gang.....synes han slipper lett unna!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 19. august 2006 #4 Skrevet 19. august 2006 gå en tur å få litt frisk luft, det kan hjelpe litt hvertfall....og så kan du hale mannen din opp etterpå, og gå og legge deg:-)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #5 Skrevet 19. august 2006 Ta det med ro, baby er 10 mnd, og jeg var ikke i nærheten av full.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #6 Skrevet 19. august 2006 Hehe, unskyld at jeg ler... Det eneste du kan gjøre er vell å bite i det sure epple og gjøre det du må gjøre. Ikke missforstå asså, koselig med godt selskap og god vin, meeeeen det kommer en dag etterpå også. Skaff barnevakt nestegang du så slipper du å irritere deg over å måtte opp tidelig og gubbe som ikke holder det han lover.
MintCondition Skrevet 19. august 2006 #7 Skrevet 19. august 2006 Kaffe, vann, frisk luft (og plan om en liten strekk senere, når mannen endelig har stått opp
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #8 Skrevet 19. august 2006 He he, takk for tipsene. Nå drar klokka seg mot leggetid for poden igjen her... Han sitter her og sutter på ei pære og er heldigvis blid og har lekt på matta mens jeg har ligget som et slakt ved siden av.. HI
Diadora Skrevet 19. august 2006 #9 Skrevet 19. august 2006 Såg bare at overskriften var fyllesjuk og tenkte nok det verste(sorry). Har selv blitt oppvokst med en far som var hardt alkoholisert og reagerer nok derforor litt sterkt på sånnt. Klarer ikke en gang og ta meg en cider om ungene er hjemme!!!
Tigergutt Skrevet 19. august 2006 #10 Skrevet 19. august 2006 He he........føler så med deg!!!! De mannfolka! Vi har hatt slike avtaler i sommer når vi har drukket vin, men neida! Aldri liv å få i han når pliktene kaller....... Jeg har ingen gode råd å komme med, men du kan få masse medfølelse!
Gjest Skrevet 19. august 2006 #11 Skrevet 19. august 2006 Ingen tips, bare medfølelse. Å værefyllesjuk med baby er noe av det verste jeg vet! Bare hold ut, det kommer en dag i morgen!
Eilie, med 3 små:) Skrevet 19. august 2006 #12 Skrevet 19. august 2006 Håper dere koste dere i går da:) Har ingen tips, men pass på å legge deg med en gang han sovner, så kan mammen din stå opp etterpå.. Da er du nok uthvilt etterpå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå