Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 men siden vi ikke har funnet dato ennå, hadde vi ikke sagt noe til noen enda (kun foreldre), men jeg skulle spørre forloveren min til helgen. Men akkurat nå peip det inn en melding fra venninna mi om at typen hadde fridd, den ble masseutsendt. Så nå tror jo alle at vi skal gifte oss fordi de skal det. PS (De har vært sammen i litt over 1 år, og vi i snart 3) Så nå ble jeg litt satt ut, noen tips til hvordan jeg skal få folk til å forstå
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 19. august 2006 #2 Skrevet 19. august 2006 Send sms slik som venninden din gjorde og skriv at den 13. august fridde min kjære til meg osv. Dato er ikke fastsatt enda, men vi jobber med saken
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 19. august 2006 #3 Skrevet 19. august 2006 Glemte helt å gratulere deg jeg Beklager det! Men altså, gratulerer med forlovelsen!!!
brooklyn Skrevet 19. august 2006 #4 Skrevet 19. august 2006 Jeg tror ikke noen tror at dere bare gifter dere fordi du har en venninne som skal gifte deg?? Vi er da ikke 12?? Har en venninne dette skjedde med i vår og de turde ikke si det til noen, siden en annen venninne hadde blitt forlovet noen dager tidligere. Da alle fant ut av det til slutt, ble stemingen litt rar, siden hun ikke hadde sagt det og alle ville jo gratulere og snakke om dette som hadde skjedd:)) Det går så bra altså!! Du kan jo evt sende ut en sms du også, at du slenger deg med i klubben eller noe sånn! Dette er virkelig ikke det verste som kan skje:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå