ole brum:-) Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Jeg kjøpte et par sandaler og et par joggesko tidlig i vår (april). I juni begynte de allerede å blil litt trange. Kjøpte da et par nye sandaler og joggesko til. Har brukt alle parene litt om hverandre i sommer. De eldste skoene ble gjerne brukt i bhg og i gaten (+ sandalene som badesko), mens de nye skogene ble brukt på butikken, besøk osv. Nå er de eldste skoene for liten, og hun har kun et par sandaler og et par joggesko. Sandalene tenkte jeg hun skulle bruke som tøfler i bhg utover høsten. Bare vasker dem først. Har begynt nå å tenke på vintersko. Hvilke sko skal jeg kjøpe og hvilken str. Vil gjerne at de skal vare hele vintere. de er jo så dyre! Hun har arvet (nesten ikke brukt) et par cderrox som hun kan bruke. Så tenkte jeg å kjøpe et par gore-tex sko. I tillegg lurer jeg på å kjøpe noen litt grovere sko enn joggesko. Vet ikke hva jeg skal kalle de (?). De er som oftest m snøring. Disse skoene kan hun bruke i vinter når det ikke er så kaldt og gjerne når vi skal på butikken, på besøk osv. Kan jeg i så fall kjøpe disse skoene så pass store at hun kan ha de litt utover våren også.....? Hun skal jo ikke leke m de ute og gå så mye med de, spesielt ikke i begynnelsen. Tenker derfor at vi kan kjøpe det bitte litt store, kanskje to nr for store... Hun vokser jo så fort og der er jo så dyrt m sko. Hvor mange sko har dere til barnet?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Hun har sandaler, joggesko, tøfler og støvler. Har nettopp kjøpt nye joggesko til henne som er litt stor i str sånn at de skal passe ei stund. Har 1 par tøfler i bhg, og 1 par tøfler hjemme. Hun hadde badesko i sommer, men de er ødelagt nå.
kat Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 lillemor har to par joggesko, ett par litt finere og ett par til barnehage og utebruk, ett par sandaler og ett par litt finere sandaler til kjole og sånn, ett par pensko (til bunad, kjole) to par støvler ett par stående i barnehagen og ett par hjemme og tøfler. til vinteren regnet jeg med å ha cherox og vanlige vinter støvletter gore tex. har kjøpt støvler og jogge skoa litt for store men ikke så mye da snubler hun så fort. vinter sko kan godt kjøpes litt store med hensyn til plass til ullsokker, kan også gjøres med slike gore tex sko med snøring de er ofte ikke noe særlig foring i og tjukkere sokker kan være greit å ha oppi
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 har 1 par sandaler og 1 par støvler som alltid skal stå i barnehagen. Ellers har hun 2 par joggesko enda, kjøpt et par gore tec sko til vinteren og i dag kjøpte jeg nokre tøffe timberland skinn sko til å ha utover høst/ vinter, kan brukes både i barnehagen og ellers.
Gjest Skrevet 19. august 2006 #5 Skrevet 19. august 2006 poden her har et par sandaler, et par andre sko og et par støvler. har også kjøpt tøfler, men ikke begynt å bruke de enda!! vintersko venter jeg med å kjøpe til nærmere vinteren, vet jo aldri hvor mye de vokser i føttene....
SOMMER :) Skrevet 19. august 2006 #6 Skrevet 19. august 2006 vesla er 13 mnd og har nettopp begynt å gå. hun har ett par vanlige sko, ett par stygge joggesko som hun bruker i bhg og ett par støvler. og så vet jeg mormor har kjøpt goretex vintersko til henne.. :-)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #7 Skrevet 19. august 2006 Nå har vi ett par leke-ute-i-sandkassa-joggesko, ett par sko til annet bruk, støvler, innetøfler i mykt skinn, og ett par sandaler. Han er 15 mndr.
Gjest Skrevet 19. august 2006 #8 Skrevet 19. august 2006 Her har begge guttene joggesko, sandaler, støvler og finsko, det er det. Til høsten/vinteren får de hvert sitt par med gore-tex, det burde holde, i hvertfall gjorde det det i fjord.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2006 #9 Skrevet 20. august 2006 To par ecco-sko, et par sandaler og et par støvler. Barnet er halvannet år.
Gjest Skrevet 20. august 2006 #10 Skrevet 20. august 2006 2 par fine joggesko 1 par mindre fine joggesko Sandaler Gå sko...(skikkelige sko) Støvler
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. august 2006 #11 Skrevet 20. august 2006 kjøpte vår/høstsko da snupp begynte å gå i april (to uker etter ettårsdagen), endel for store så de passer ennå. sandaler i sommer i en str mindre enn de andre skoene men likevel litt store, her er de akkurat passelige nå. kjøpte støvler sist uke (ennå ikke brukt, tenkte å ha dem stående hos dagmamma). har forresten et par goretexliknende sko fra i vinter som jeg kjøpte bare for at hun skulle ha noe vanntett på beina når hun satt i snøen og lekte, disse er for små. så alt i alt 4 par fottøy. ja og tøfler da ;o)
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 20. august 2006 #12 Skrevet 20. august 2006 Har et par "lær å gå sko", et par sandaler og to par joggesko og et par støvler!
miramora Skrevet 20. august 2006 #13 Skrevet 20. august 2006 ..ehh...10 par...hun elsker sko selv om hun bare er 21 md...og moren hennes også. Hun har vokst fra noen par, men de har vi ikke regnet med...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 21. august 2006 #14 Skrevet 21. august 2006 Junior har tre par joggesko, et par til bhg, ett par til hjemme, og et som vi bruker til "fin" bruk som by tur når han skal pynte seg litt og sånn.. To par sandaler, det ene paret begynner å bli for små.. To par støvler, et par står i bhg og et til å ha hjemme.. Han skal få goretex vintersko når den tid kommer.. Prøve å bruke joggeskoene så lenge som mulig utover høsten.. Hadde jeg fått viljen min så hadde han helt sikkert hatt mange flere par... For jeg ha nemlig sko dilla...
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 21. august 2006 #15 Skrevet 21. august 2006 1 par sandaler som nå brukes inne i bhg 1 par badesko 1 par joggesko 1 par støvler 1 par vår/høst sko. Jeg ville ikke kjøpt alt for store sko til min gutt. De badeskoene jeg har til han er litt for store så han snubler hele tiden i de. spar heller inn på klær synes nå jeg. Riktige sko er viktig!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #16 Skrevet 21. august 2006 litt flaut å innrømme... men jenta mi har til sammen 8 par sko + 3 par tøfler og det er før vi har kjøpt cherrox og vintersko.. Hun har: 1 par joggesko 1 par overgangssko i skinn 1 par puma joggesko 2 par støvler 2 par åpne sandaler 1 par pene sandaler og 3 par med tøfler.. oi.. hun har visst 2 par sorte lakksko også..
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #17 Skrevet 21. august 2006 3 Han har et par Kengaroos joggesko, som begynner å bli utslitt, brukt dem siden han fikk dem 1 mai. Et par H&M sandaler Barnehagetøfler
Mor til 3 søte små:) Skrevet 21. august 2006 #18 Skrevet 21. august 2006 Et par joggesko, et par vårsko (passer enda), sandaler, støvler og cowboyboots & indianer tøfler (kjøpt av morfar i USA). Gutten er halvannet år:)
2 søte små gutter Skrevet 22. august 2006 #19 Skrevet 22. august 2006 2 par joggesko ( par nr.2 var så fine at jeg bare måtte ha dem også....) 1 par vintersko 1 par sandaler 1 par støvler
barn_3 Skrevet 22. august 2006 #20 Skrevet 22. august 2006 lillegutt har: 3 pr joggesko 1 pr litt penere sko 1pr bunadsko 1 pr overgangssko 1 pr elefanten vintersko 1 pr cherrox 2 pr støvler 2 pr sandaler skodilla jeg ja...
apan75 Skrevet 22. august 2006 #21 Skrevet 22. august 2006 Jøje meg, her var det mye sko... Gutten min er 16 mnd. Han har 1 par Ecco type joggesko / ordentlige sko (med god støtte) 1 par sandaler som nå brukes som tøfler 1 par gummistøvler Det holder absolutt... Til høsten blir det kanskje cherrox og helt sikkert gore-tex sko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå