Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Jeg er inne i min 37 uke og føler meg veldig ensom. Savner nærhet og kos av samboern min. Har snakket litt med han om det, men han sier at han er så sliten og så tenker han ikke på det sier han, fordi han vet at jeg har så vondt pga bekkenløsning. Men jeg har fortalt at jeg savner nærhet og kos for det. Er så veldig lei meg for tiden og gråter ofte før jeg sovner. Noe som virker som om samboern ikke bryr seg om..
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Du har i det minste en samboer tilstede. Her sitter jeg i uke 36 alene, og kommer til å sitte alene de neste par åra antageligvis.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #3 Skrevet 19. august 2006 Det var vel ingen trøst akkurat. Synes du skal prøve å sette av en kveld som dere kan konsentrere dere positivt om hverandre. Lage good mat, gå på kino eller ut å spise..bade, massere hverandre. Og snakke sammen på en rolig måte. Prøv å ikke angripe og fortell han hva du føler. Husker selv jeg følte mye ensomhet i sv.skapet selv. Tror det er vanskelig for didde gutta å forstå.. Men håper det løser seg og det er forbigående.Tvi Tvi
Anonym bruker Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 Kan du ikke prøve å overraske han en dag han kommer hjem fra jobb?? Lag en romantisk middag, stell deg litt og vær glad for hans skyld?? Jeg hadde en liten depressiv periode selv, og det fører bare til at partneren blir i samme humør.... Men etter en tur til frisøren med full pakke, følte jeg meg mye finere, og kjæresten min merka det gode humøret med en gang han kom hjem fra jobb....og det smittet selvfølgeli over.... innså at hele problemet var at jeg gikk rundt å deppa og laga dårli stemning for begge to.... Så ta deg en hel dag, og gjør akkurat det du vil.... massasje, hårklipp, nytt undertøy, ansiktsmaske....det du trenger for å komme litt ovenpå, og møt han med ett smil når han kommer sliten hjem fra jobb..... gjør ikke det underverker, så vet ikke jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå