Gå til innhold

Alle dere 26.aug bruder

*musefis* med 2 store og 2 små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere alt klart?? Jeg har det ikke, men skal prøve å få gjort litt i helgen! Jobber best under press, hehehe... ;o)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har heller ikke alt helt klart... Og klokka tikker mot neste lørdag... Tenkte jeg skulle bli ferdig innen tirsdag, slik at jeg kan slappe av litt et par dager og få litt søvn (hvis lillegutt ikke får noen flere tenner, da...). :)

Ble akkurat ferdig med bordplanen nå! Hurra!!! Det var litt av et puslespill må jeg si, mye vanskeligere enn jeg trodde. Brukte hele helga på det, jeg.

Og så er jeg ikke ferdig med bordkort/menyer.

Hva med deg?

Skrevet

Mangler myyyyye, hehehe! Sliter enda litt med bordplasseringene, mangler en del pynt til bordene, har ikke hentet dressene, har ikke gravert ringene, har ikke kjøpt drikkevarer, aner ikke hvordan man pynter bilen, har ikke laget kirkeprogram, har ikke printet ut sangene som vi skal ha... Tja, og her sitter jeg da. Burde vel eghentlig gjort noe fornuftig snart?? Hehehe... :o)

Skrevet

Godt å høre at det er flere som ikke har vært ferdig i god tid... :) Mannen min har fortsatt ikke fått smoking i boks, er fortsatt til sying i butikken, men den skulle bli ferdig til uka...

Nei, nå må jeg vel legge meg, ellers blir det mørke ringer under øya, tenker jeg!

Åh! Så må jeg til frisør for å ta glansvask! Ikke glemme, ikke glemme...

Skrevet

Vi har ikke laget bordkortene ennå, men jeg har kjøpt inn materiale og vet hvordan jeg vil ha det.

Bilen står litt på "vent", men det skulle samboer ta seg av

Sangheftet styrer vi med om kveldene for tiden, det skal vi klare i løpet av uka.

Ellers må vi kjøpe inn brus og snacks, lys og servietter, finne ut hvordan vi skal pynte, men det tar vi sikkert på freddan

Jeg er spent! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...