mamma til en gutt Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Nå har vi fått gjestebok også. dere må gjerne komme med tilbakemeldinger.. Aldri gjort dette før..
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #2 Skrevet 19. august 2006 Har dere sydamer tilknyttet dere, som kan ordne på kjolene hvis de ikke passer helt, eller hvordan gjør dere det? Har dere leige av brudekjoler? Må sjekke ut markedet litt før jeg tar runden.... Ser ut som dere har fine kjoler til fine priser:)
mamma til en gutt Skrevet 19. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2006 Hei hei.. Foreløpig har vi ikke funnet noen sydame. Vi er på intens jakt. Så håper vi finner noen snart.. Da kommer vi så klart til å fikser på kjoler som ikke passer. Vi leier ikke ut kjoler, pga. prisene våre er like lave eller lavere enn utleie priser hos andre brudesalonger. Du er hjertelig velkommen til å ta turen i hvertfall
mamma til en gutt Skrevet 19. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2006 Glemte å si det at hvis noen kjøper brudekjole hos oss, så får alle gjestene 15% rabatt på selskapskjoler hos oss
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 19. august 2006 #5 Skrevet 19. august 2006 ga beskjed til din mann at jeg skulle ha den brudepikekjolen....den største dere hadde bare i en størrelse større tror jeg.... så håper du kan ordne en bra pris på den turde ikke å kjøpe den da...siden det er så lenge til vi skal gifte oss.....og hun kan jo vokse mye til den tid
mamma til en gutt Skrevet 19. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2006 Hm, han har ikke sagt noe han. hehe, typisk menn det. Så du vil ha den ivory brudepikekjolen som var i str. 5/6??? Bare størrelse 7 da eller? Da må jeg bestille det i hvertfall. Vi har ikke det nå? Tror den koster 990;
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 19. august 2006 #7 Skrevet 19. august 2006 var det ikke 799 da? blir vel ca 7 år hun er 7 år nå..men veldig liten og nett...... gifter oss 7 juli
mamma til en gutt Skrevet 19. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 19. august 2006 Oki. Jeg skal se om jeg får fatt i det de andre kjolene vi hadde koster ca 890. men denne er litt dyrere. Kanskje 799; var med de 30%??? Har du funnet brudekjole?
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 19. august 2006 #9 Skrevet 19. august 2006 jepp..men spørs om jeg får den...fant brukt...men er masse i minus....så håper ikke noe andre kjøper den før meg
mamma til en gutt Skrevet 19. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 19. august 2006 Ok.. Lykke til i hvertfall. Vi har bestilt en del nye kjoler nå. hvis vi får små str. så skal jeg gi en lyd. hva er mailen din? bestiller brudepikekjole snarest!!
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 20. august 2006 #11 Skrevet 20. august 2006 mailer er [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå